MónTerrassa
Detingut l’autor d’un tiroteig a Terrassa després d’atrinxerar-se en un pis

Un home ha estat tirotejat aquest matí de dimarts, 24 d’octubre, a l’avinguda de Santa Eulàlia de Terrassa, cap a quarts de dotze. Els Mossos d’Esquadra s’han fet càrrec de la investigació. Tot apunta a un enfrontament entre dues persones i sembla que es descarta del tot que hagi estat un intent d’atracament.

La persona tirotejada ha resultat ferida per un tret a la cama, però està fora de perill, segons totes les informacions, i no es tem per la seva vida. Els fets han passat al davant de l’institut, tot i que no se sap amb certesa si tot s’ha desenvolupat dins d’un dels edificis propers. L’afectat ha estat traslladat en una ambulància a un centre sanitari de la capital del Vallès Occidental, on ha estat analitzat i intervingut. La víctima s’ha refugiat a l’interior d’un bar, on els agents li han practicat un torniquet fins a l’arribada del SEM.

L’autor dels fets

Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat dotacions dels Mossos d’Esquadra, que s’encarreguen de les investigacions, de la Policia Municipal de Terrassa, i del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). El lloc dels fets s’ha encintat i s’ha tancat l’espai al trànsit. L’autor dels trets ha fugit i s’ha atrinxerat a casa seva, al carrer del Maresme, al barri de Can Pale. Els Mossos han activat la Divisió d’Investigació Criminal i els ARRO. Cap a quarts de dues de la tarda ha estat detingut.

Novetats en el cas

Segons informa El Caso, l’autor dels fets estaria implicat en una de les fugides més famoses d’un pres a Terrassa. Es va conèixer com el Cas de l’Extintor. L’individu que ha disparat el tret seria un dels que apareix al vídeo que es va viralitzar, on es veia com s’alliberava un pres que anava al dentista a la Rambla. Fa poc que ha sortit de la garjola i viu a Terrassa.

El pres fugit va autolesionar-se els canells per evitar ser emmanillat

Troben a Rubí el cotxe del pres fugat a Terrassa

El pres fugit penja una foto a Instagram amb la paraula “libertad

Aquest és l’extens perfil delictiu del pres que s’ha fugat avui a Terrassa

VÍDEO Atac als Mossos a la Rambla de Terrassa i fugida d’un pres perillós

El pres fugit a Terrassa desitja bon divendres

Comparteix

Icona de pantalla completa