El pàrquing de terra a la zona de Can Petit de Terrassa serà realitat ben aviat. El govern municipal ha presentat a l’Associació de Veïns de Sant Llorenç, el barri al qual pertany, el projecte d’obra que està previst que es dugui a terme en aquest espai. “Durant prop de 30 anys, els veïns hem hagut de conviure amb aquest aparcament de terra, amb tot allò que ha comportat. Per això estem orgullosos de poder dir que l’Ajuntament ha presentat ja el projecte per asfaltar-lo i transformar-lo”, han manifestat.
Des de l’entitat recorden que ha estat un procés llarg que es va iniciar ara fa justament un any, quan els veïns es van reunir amb l’alcalde Jordi Ballart, però també amb els regidors Noel Duque, Lluïsa Melgares i Raúl Ibañez, per abordar entre tots la necessitat de rehabilitar i arreglar aquest espai. “Es van comprometre a treballar-hi, i ara tenim el projecte d’obra, cosa que en 30 anys no havia passat”, subratllen emocionats.

52 places noves d’aparcament
El projecte contempla la creació d’un total de 52 places per a vehicles, dos de les quals estaran reservades per a persones amb mobilitat reduïda, en aquest espai delimitat pels carrers Cavall Bernat i Montcau, i a la pastilla de just al costat de l’skatepark. Encara sense data d’inici, sí que s’ha avançat que les obres tindrien una durada aproximada de dos mesos. “Esperem que no es retardi massa en el temps i que puguin començar el més aviat possible”, han dit des de l’AV.
Tal com va avançar Món Terrassa el passat mes de gener, la regidoria de Territori i Sostenibilitat tenia diferents projectes en marxa per millorar la mobilitat i la seguretat vial al barri. El govern era conscient que el pàrquing de Can Petit era un problema. El solar de terra, sense cap marcatge, serveix com a zona d’estacionament de manera incontrolada i irregular. El terreny no és adequat, i en dies de pluja es converteix en una autèntica piscina, inhabilitada totalment, com s’havia queixat reiteradament l’associació veïnal. Amb aquesta acció de reforma el terreny serà sòlid i se senyalitzaran correctament cadascuna de les places, les quals es preveu que siguin de caràcter rotatiu en horari diürn, i permanent en nocturn.