La regidora Gracia García presentant les accions d'atenció a la ciutadania
La regidora Gracia García presentant les accions d’atenció a la ciutadania | L.T.

!--akiadsense-->

A finals d’aquest any, els ciutadans de Terrassa podran tenir al mòbil una aplicació que els permetrà enviar en temps real a l’Ajuntament fotografies i/o missatges informant de qualsevol desperfecte que es puguin trobar a la via pública. Aquesta és una de les principals novetats que la regidora de Sistemes d’Informació i Atenció Ciutadana, Gracia García, ha presentat aquest dimecres. L’app ciutadana es comunicarà amb el sistema informàtic de gestió, i en el moment que es rebi el missatge s’obrirà una incidència i es passarà la informació al servei responsable per reparar la deficiència (reparació, substitució…).

Aquesta però no és l’única novetat presentada. Més a curt termini, l’Ajuntament instal·larà dispensadors de tiquets als punts d’atenció a la ciutadania per tal de “reduir el temps d’espera”. Aquests gestors de cues, que actualment es troben en 11 punts, passarà a trobar-se en 23 punts a partir del 19 de març, i arribaran als 23 punts abans de l’estiu. Així, es podran veure només a les OAC si no també als serveis socials dels districtes, a la Casa Baumann o al Servei d’Educació.

També el proper 19 de març, es posarà en funcionament un servei de cita prèvia, adreçat a les persones que trien la via presencial per fer els seus tràmits. D’aquesta manera, es podrà reservar dia i hora per fer qualsevol tràmit a 23 punts d’atenció (oficines i serveis) a través del 010, del web municipal o presencialment. A més d’aquests tres sistemes de citació, segons ha avançat García, se n’hi afegirà un altre abans de l’estiu: una aplicació mòbil. L’app funcionarà de manera anàloga al formulari web que entrarà en funcionament el dia 19, i en el cas que es vulgui agafar torn pel mateix dia, l’aplicació permetrà obtenir un número abans d’arribar al punt d’atenció.

Finalment, l’Ajuntament també té previst, abans no acabi l’any, posar a disposició de la ciutadania l’opció de demanar cita per parlar directament amb professionals especialitzats. Així, es podran gestionar trobades amb especialistes en obres, ocupació, treball social, recaptació, cadastre, etc.

Comentaris

    Anna Març 14, 2018 | 12:14
    I han descobert la sopa d'all! Aquesta aplicació ja funcionava a la ciutat però l'actual Alcalde mai hi va creure. http://reparaciudad.com/incidencia/incidencia-nova/0/null/O1RlcnJhc3NhOzQxLjU2MzIxMTsyLjAwODg3NDY5OTk5OTk3ODU7Ozs7Ozs7N2E3MGVmYjE0ZGYwZDA5NGZlOWJhOTI2YmRmYTE4N2Y=/

Nou comentari