MónTerrassa
Terrassa FC i Sant Pere Nord CF sumen forces per impulsar el futbol base
  • Terrassa
  • Sabadell
  • Sant Cugat del Vallès
  • Rubí
  • Olesa de Montserrat

El Terrassa FC i el Sant Pere Nord CF han arribat a un acord per sumar forces i impulsar el futbol base d’ambdós equips i de la ciutat. Miquel Ezequiel, Director Tècnic del futbol base del Terrassa FC, Ramón Moya, president del Sant Pere Nord CF, i Àngel Cárdenas, experiodista terrassenc i ara representant del Sant Pere Nord CF, han exposat en roda de premsa els principis d’aquest acord, el qual vol fomentar el moviment de jugador entre els dos clubs i impulsar futures col·laboracions.

En aquest sentit, Miquel Ezequiel ha explicat que aquest acord és el resultat de l’acostament del Terrassa FC amb la resta d’equips de la ciutat i recalca que serà una col·laboració que beneficiarà a ambdós clubs. “Tant el Sant Pere Nord com el Terrassa FC volíem arribar a petits acords en què les dues entitats se sentin còmodes i amb els quals ens puguem ajudar, tot en benefici del futbol base i futbol amateur de la ciutat de Terrassa”, assegura Ezequiel.

Presentació de l’acord de col·laboració entre el Terrassa FC i el Sant Pere Nord CF | Oriol Manrique

Així mateix, el representant de Terrassa FC també ha reconegut que part d’aquest acord neix també de l’eliminació de més d’una desena d’equips de futbol base l’any 2024. “Per falta d’instal·lacions ens vam veure obligats a fer una reducció molt traumàtica i molt dura, que va afectar a quasi 300 nens i nenes del nostre futbol base. Per això també hem fet aquest apropament amb els clubs de Terrassa, perquè creiem que, per tal que tinguem els millors jugadors de Terrassa, és bàsic que ens nodrim dels clubs de barri”, opina.

Per la seva banda, Ramón Moya ha recalcat que l’acord també neix per fer veure a la resta de clubs de la ciutat que el Terrassa FC “no és l’enemic, sinó un amic molt important”. “La gent semblava que pensava que el Terrassa era el diable. Nosaltres el que pretenem és que, tant jugadors com pares i públic en general, no vegin el Terrassa com un enemic. Al contrari, es pot ser del Sant Pere Nord i venir a animar al primer equip del Terrassa FC”, ha subratllat Moya. Així mateix, Àngel Cárdenas també ha destacat que amb aquesta col·laboració també volen evitar que els jugadors marxin a jugar a Sabadell. “Estem en un moment de dèficit en relació amb la ciutat veïna. Si mirem les estadístiques, són més jugadors de Terrassa que van cap a Sabadell i no pas al revés. Hem d’aconseguir que els jugadors egarencs es quedin a Terrassa”, ha manifestat.

Una gran jornada per celebrar la col·laboració entre ambdós equips

Per celebrar l’acord entre el Terrassa FC i el Sant Pere Nord CF, ambdós equips han organitzat una gran jornada de futbol base. L’esdeveniment, que tindrà lloc el pròxim dissabte dia 20 de juny al Camp de Futbol Municipal de Sant Pere Nord, vol esdevenir una oportunitat per presentar aquesta nova col·laboració entre clubs a les famílies i jugadors.

La jornada s’iniciarà a les 11.15 hores amb una visita a les instal·lacions amb tots els interessats, ja siguin famílies dels dos clubs, jugadors o altres persones. A continuació, a les 11.30 hores, es farà una xerrada de presentació del projecte de col·laboració entre el Terrassa FC i el Sant Pere Nord CF amb la presència dels màxims representants d’ambdós equips. Finalment, com era d’esperar, l’esdeveniment acabarà amb la celebració de quatre partits de diferents categories. En concret, s’enfrontaran els equips sub6, sub7, sub10 i sub13 dels dos clubs. Després, a les 12.20 hores, es farà un pica-pica obert a tothom per tancar aquesta gran festa.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa