MónTerrassa
Una primera meitat per oblidar noqueja el CP San Cristóbal a Badalona
  • Terrassa–
  • Sabadell–
  • Sant Cugat del Vallès–
  • Rubí–
  • Olesa de Montserrat–

Derrota dolorosa del CP San Cristóbal contra el CF Badalona a domicili. El conjunt parroquial havia començat bé el partit, competint de tu a tu, però els locals han fet el primer gol de l’encontre al minut 22 i, a partir d’aquí, tot ha canviat. El Badalona ha apujat una marxa i ha atropellat un San Cristóbal massa desconnectat després d’aquest primer gol. D’aquesta manera, al 36 ha arribat el segon gol dels badalonins i, al 45, el tercer i quart definitiu per deixar la segona meitat en una anècdota.

D’aquesta manera, el conjunt parroquial baixa a la quinzena posició de la classificació amb quatre punts, els mateixos que l’Atlètic Lleida, equip que ocupa la primera posició del descens. El CP San Cristóbal disputarà el seu pròxim partit a casa contra la Grama. L’encontre serà el diumenge 4 d’octubre a les 12 h.

El Badalona sentencia el partit a la primera meitat

El San Cristóbal ha entrat entonat al partit, amb les idees molt definides. Mentre el Badalona tenia la pilota, el conjunt parroquial esperava al darrere, ben protegit i molt atent i intens en els duels individuals, i així, almenys durant els primers vint minuts, els egarencs li han fet l’encontre molt incòmode als badalonins. Tenien molts problemes per sortir des del darrere i, a més, no aconseguien desorganitzar la defensa parroquial.

Tot i això, el Badalona ha fet el primer de la tarda en una jugada desafortunada pel San Cristóbal al minut 22. El lateral dret Gimeno ha posat una molt bona centrada amb l’exterior del seu peu dret, però Martí, el golejador, ha tingut sort amb una caiguda a l’àrea d’Alsina, el seu marcador en aquesta jugada, per fer el gol. En qualsevol cas, tot i fer les coses bé, al San Cristóbal li tocava remar per intentar treure algun punt a Badalona.

Tot i això, el gol li ha vingut molt bé al conjunt local, que s’ha desinhibit i ha començat a collar de valent els parroquials, molt apagats i perduts després del gol rebut. Així, el partit s’ha convertit en un autèntic monòleg del Badalona i li ha servit per fer fins a tres gols més abans del descans. En primer lloc, els badalonins han ampliat distàncies al minut 36 amb un gol de Joaco, que ha finalitzat una gran jugada individual; l’ex del Terrassa FC ha retallat un parell de vegades, ha deixat assegut dos defenses del San Cristóbal, ha cedit per Martí a la dreta i, aquest, li ha tornat al mateix Joaco per marcar a porta buida. I, minuts després, al 45, el conjunt local ha fet dos gols més. Josu ha fet el tercer gol després d’un contraatac trepidant i, uns segons més tard, amb el San Cristóbal totalment descol·locat, Martí ha marcat el quart.

El partit s’escalfa en una segona meitat sense gols i de ritme baix

A la represa, el San Cristóbal ha entrat amb més intensitat i amb ganes de marxar de Badalona amb un millor sabor de boca. No obstant això, el Badalona no ha dubtat en cap moment i els egarencs, amb més ganes que idees, amb prou feines s’han apropat a la porteria defensada per Jaime. A més, el partit s’ha embrutat bastant quan Cristian Garcia ha fet els canvis a la vegada. Han entrat Mario Canti, Guillem, Marc Río, Gabaldón i Carlos Olmo, tots jugadors veterans del conjunt parroquial, i l’encontre s’ha tensat per un parell de faltes a destemps d’alguns d’aquests jugadors.

En qualsevol cas, el San Cristóbal ha fregat el gol de l’honor al minut 70, amb un xut preciós de Marc Gabaldón que s’ha estavellat al pal, i al 83 amb un xut llunyà d’Olmo. Tot plegat en una segona meitat que, això sí, ha baixat molt en ritme respecte a la primera. Els parroquials han intentat fer almenys un gol, però el Badalona ha controlat bé les envestides egarenques.

FITXA TÈCNICA

CF BADALONA 4-0 CP SAN CRISTÓBAL

Gols: 22′ Martí, 36′ Joaco, 45′ Josu, 45′ Martí.

CF Badalona: 1 Jaime, 2 Gimeno, 6 Nil, 8 Yahir, 10 Piñol, 14 Bermu, 17 Joaco, 19 Martí, 22 Josu, 23 Callís, 24 Aguilera.

CP San Cristóbal: 1 Carles Segura, 2 Linares, 3 Muñi (Gabaldón 59′), 4 Ricki, 23 Alsina (Marc Río 59), 20 Miguel (Olmo 59′), 22 Lordan, 25 Campano, 7 Arnau (Guillem 59′), 18 Cristian (Mario Canti 59′), 9 Pime.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa