MónTerrassa
Aitor Martínez es converteix en l’entrenador del Juventud Torremolinos CF
  • Terrassa
  • Sabadell
  • Sant Cugat del Vallès
  • Rubí
  • Olesa de Montserrat

Aitor Martínez s’ha convertit en el nou entrenador del Juventud Torremolinos CF. El club andalús ha fet oficial la incorporació del tècnic de Terrassa (1985) per dirigir el seu primer equip per a la temporada 2026-2027. Estava previst que aquesta setmana es fes la presentació de cara al públic i mitjans, però causes alienes han obligat a endarrerir-ho. Tanmateix, el terrassenc ja ha començat a confeccionar una plantilla que patirà canvis, ja que el club ha estat anunciant aquests dies diverses baixes i alguna nova incorporació.

Martínez agafa un equip que es troba en el grup II de Primera RFEF. No serà la seva primera experiència en aquesta categoria, ja que va fer-se càrrec durant sis partits de l’Atlético Sanluqueño. Tanmateix, ara arriba després del seu pas pel Real Ávila de Segona RFEF, on va arribar el febrer d’enguany per remuntar la situació. La seva carrera professional l’ha portat fins al Málaga CF, on durant cinc temporades va exercir com a entrenador de diversos equips formatius. Posteriorment, va fer tasques tècniques a la masia del Real Betis Balompié, arribant a dirigir el Betis Deportivo (filial).

Donar aire fresc a l’equip andalús

“Apostem per un entrenador amb capacitat de lideratge i una contrastada experiència en el desenvolupament de projectes esportius”, han subratllat des d’El Pozuelo. La incorporació d’Aitor Martínez suposa una nova etapa per al conjunt que va finalitzar la Lliga en quinzena posició, aconseguint la salvació i la permanència gràcies als 46 punts assolits. Una situació que va ser de gran patiment fins al final ja que es va quedar a només un punt dels dos equips de sota, el Betis i el Tarazona. Va ser una temporada dura i per això, l’entitat ha decidit fer un gir i apostar per cares noves, per donar-li un nou impuls.

A la temporada 2026-2027, l’equip d’Aitor Martínez se les veurà amb alguns equips catalans. D’entrada, la UE Sant Andreu. Però també el Gimnàstic de Tarragona. No està tan clar si també s’enfrontarà al CE Europa, ja que el club ha de decidir encara si renuncia a la plaça o si decideix disputar els seus partits com a local al Narcís Sala (seu del Sant Andreu) davant la impossibilitat de fer-ho en el seu camp per culpa de no tenir gespa natural.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa