MónTerrassa
Viladecavalls mesura la intensitat i volum de trànsit al municipi
  • CA

Viladecavalls realitza proves de control del volum de trànsit que pateix el municipi. Entre dimarts i dijous d’aquesta setmana es durà a terme la col·locació d’aforaments manuals i automàtics en diversos punts del municipi per mesurar la seva intensitat de trànsit, en el marc de l’Estudi de Mobilitat Urbana Sostenible (EMUS) de Viladecavalls.

El mètode automàtic utilitzat consisteix en tubs de goma que s’instal·laran al paviment dels punts que es volen mesurar. Amb el pas de cada eix d’un vehicle l’aire es comprimeix i acciona la membrana que tanca un contacte elèctric, cosa que acciona el comptador que suma el nombre de vehicles que hi circulen.

Obres als carrers Major i Sant Martí

D’altra banda, continuen les afectacions per les obres que s’estan duent a terme als carrers Sant Martí i Major. Els treballs tenen una durada prevista aproximada de 3 mesos i es realitzen en dues fases per tal de minimitzar l’afectació del veïnat.

Primera fase (1 mes aprox.)

Actuació al carrer Major / Sant Martí des de l’encreuament al carrer Sant Josep fins a l’encreuament amb el passatge Sant Martí (tallats els dos encreuaments). La part del carrer on s’intervé està tallat al trànsit. També queden tallades la cruïlla del carrer Major amb carrer Sant Josep, i la cruïlla del carrer Sant Martí amb passatge Sant Martí. Els carrers sense sortida per l’afectació de l’obra seran d’ús exclusiu pels veïns, amb entrada i sortida pel mateix lloc. Els carrers adjacents afectats són part del carrer Sant Josep, passatge Major i passatge Sant Martí. En el primer tram de carrer Major i el carrer Sant Martí (segona fase) que són més estrets, amb un carril i aparcament, es reservarà un espai amb prohibició d’aparcament per tal que els vehicles que circulen en les dues direccions es puguin creuar.

Segona fase (2 mesos aprox.)

Actuació al carrer Sant Martí des de l’encreuament al passatge Sant Martí fins a l’encreuament amb el carrer Llevant (cap encreuament afectat). La part del darrer on s’intervé està tallada al trànsit. La resta de carrers i cruïlles no estan afectades per tant la circulació és normal. 

Els talls de carrers i la senyalització es faran quan sigui indispensable pel desenvolupament de les obres.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa