MónTerrassa
Veïns retenen el presumpte lladre d’una òptica a Terrassa
  • Terrassa
  • Sabadell
  • Sant Cugat del Vallès
  • Rubí
  • Olesa de Montserrat

Veïns retenen un presumpte lladre en una òptica a Terrassa. Els fets van tenir lloc aquest dimarts, dia 4 d’agost, pels volts de les cinc de la tarda. Els serveis d’emergència van rebre un avís per part de testimonis que informaven que havien retingut una persona quan intentava fugir amb la mercaderia furtada d’un conegut establiment ubicat a l’avinguda de Jacquard, al Districte 1 de Terrassa.

Diverses dotacions de la Policia Municipal de Terrassa van desplaçar-se fins al lloc indicat. Segons fonts oficials confirmen a MónTerrassa, un cop allà van comprovar com, efectivament, hi havia diverses persones presents que estaven immobilitzant-ne una altra. L’acusaven d’haver-se endut productes sense pagar.

La investigació es troba en curs

Els efectius del cos de seguretat local van assumir la intervenció. Els agents van prendre declaració als testimonis i als implicats. S’indica però, que com que el cas es troba encara en investigació, no es pot facilitar més detalls sobre l’autor ni sobre el procediment que s’està duent a terme. Tanmateix, des de la Policia Municipal de Terrassa sí que s’ha volgut agrair i posar en valor la col·laboració ciutadana.

Un dels testimonis i participants ciutadans en aquesta actuació va ser Manuel Barbero, el qual ha explicat com va viure la situació. Barbero és conegut per ser el fundador de Mans Petites, entitat que lluita per la prevenció de l’abús sexual en infants i adolescents, i ha estat l’autor del llibre “Un silencio a gritos“, essent l’home que va destapar els casos d’abusos sexuals a l’escola dels Maristes de les Corts, a Barcelona.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa