La Policia Municipal de Terrassa va detenir ahir al migdia un home que va intentar furtar una televisió, un vehicle de mobilitat personal (VMP) i un casc. L’home pretenia fugir amb aquests productes, d’un valor total aproximat de 860 euros, per la porta d’emergència de l’establiment, segons va comprovar la policia a través de les càmeres de seguretat. La Policia Municipal el va detenir per un presumpte delicte menys greu de furt en grau de temptativa.
Els fets van tenir lloc quan faltaven cinc minuts per un quart d’una del migdia d’ahir dijous, dia 20 d’abril, al carrer de Ciudad Real. Una dotació de la Policia Municipal va informar que havia vist un home corrent darrere d’un altre en aquell carrer, en direcció a l’avinguda de Madrid. Un dels agents va poder interceptar l’home, amb la col·laboració d’un vigilant de seguretat que estava fora de servei.
Acte seguit, els agents es van dirigir a comprovar les càmeres de seguretat d’un establiment, i van observar que l’individu pretenia sortir per la porta d’emergència amb una televisió, un VMP i un casc, amb un valor total aproximat de 860 euros. L’home s’havia sorprès pel vigilant de seguretat i en aquell moment havia llençat tots els objectes per sortir corrent, segons apunta la policia.
Així doncs, va ser detingut per un delicte menys greu de furt en grau de temptativa.
Triplement denunciat per circular sense casc, amb auriculars i amb el mòbil
La Policia Municipal de Terrassa va enxampar un conductor d’una motocicleta que circulava sense casc, amb els auriculars posats i utilitzant el telèfon mòbil al carrer d’Extremadura, al barri de Sector Montserrat de Terrassa, el dimecres a la tarda. Els agents el van fer aturar i van procedir a la seva identificació. Li van interposar les tres denúncies de trànsit corresponents.