A Sant Pere Nord, des de fa setmanes policia ve gairebé cada dia a la plaça del Primer de Maig per culpa de molts joves que es posen als portals dels veïns, colant-se dins, traient extintors, etcètera. Van posar més agents, però no ha millorat gens la situació. Quan apareixen tot està bé, però dura poc, ja que al vespre comença una altra vegada a haver-hi aldarulls.

Avui, sense anar més lluny, el meu pare ha hagut de trucar a la policia perquè un grup de nois de no més de 16 anys estava amenaçant una senyora que estava amb el seu gos a la cantonada de Doctor Calsina amb Tarragona. I no és la primera vegada que passa alguna cosa amb aquesta colla, ja que sempre es posen al mateix lloc i emboliquen.

Se situen davant d’una botiga durant hores amb els patinets i és impossible passar per davant, perquè només fan el burro, i si passes t’acaben donant un cop, o acabes lluitant amb ells perquè marxin.

Jo crec que l’home de la botiga n’està fart ja, però no els hi diu res perquè sempre es posen a la porta i no vol problemes. Ens han dit que la policia ha vingut 3 vegades ja avui, i continua tot igual. Apareixen, ho arreglen momentàniament, i desprçes d’una estona estan una altra vegada al mateix lloc molestant.

Fa molt temps que estem així, altres vegades fins i tot comencen a donar-li coces a les persianes dels locals tancats (els diumenges sobretot). O si no, diumenge passat que passava amb la meva parella pel barri, van agafar bosses d’un contenidor de vidre, i les van començar a llençar pel carrer des dels seus patinets. Crec que això s’està començant a sorti de mare i els veïns de la zona no ens sentim gaire segurs, sobretot en els horaris més nocturns, després de les 20:00 , i estem farts. No podem sortim a passejar amb els gossos de manera tranquil·la, per por que ens llencin coses a nosaltres o als nostres animals.

Comparteix

Icona de pantalla completa