MónTerrassa
Mútua de Terrassa crea un Pla d’Humanització

Mútua de Terrassa crea un Pla d’Humanització, un pas més per oferir un servei assistencial de major qualitat. Des de la institució egarenca creuen que era fonamental desenvolupar un projecte d’aquestes característiques. “La humanització esdevé per a Mútua de Terrassa un compromís actiu i una responsabilitat de tots els seus professionals a l’hora de transformar l’assistència en un model més amable”, escriuen els responsables de l’entitat de la plaça del Doctor Robert.

El pla contempla un total de 4 línies estratègiques

La Fundació Assistencial MútuaTerrassa (FAMT) ha desenvolupat un Pla d’Humanització i Experiència Pacient amb la voluntat de millorar la salut i l’experiència dels pacients atesos -i també, es rebla, dels seus familiars i dels milers de professionals que treballen a la casa, a Terrassa i a altres municipis- mitjançant una assistència més humanitzada, que es considera fonamental en ple segle XXI.

El pla contempla 4 línies estratègiques: creació d’una cultura d’humanització dins de l’entitat, millora de la comunicació i la informació proporcionada, emplaçament de les persones al centre de les actuacions i condicionament dels espais i serveis de confort.

La proposta es deu a la Comissió d’Humanització i Experiència Pacient (HiExP) -formada per una vintena de professionals procedents d’àmbits diversos i compromesos amb aquesta voluntat transformadora- i contempla la implementació d’un seguit d’accions en el transcurs dels propers tres anys.

“Persones per a persones”

Sota el lema “Persones per a persones”, engloba aspectes tant diferents com la cultura organitzativa, la participació, el paper del pacient, família i comunitat, la innovació tecnològica, l’entorn hospitalari o el compromís amb i dels professionals. Millorar la informació i fer-la més assequible pel pacient i els acompanyants, respectar els descans dels pacients i evitar les interrupcions de la son, disposar d’un pla de voluntariat, millorar l’accessibilitat dels acompanyants o crear figures facilitadores de la gestió son algunes de les accions previstes a curt termini.

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Mati a març 14, 2023 | 17:56
    Mati març 14, 2023 | 17:56
    La gran llàstima és que hàgim hagut d'arribar fins aquí. Si ara cal humanitzar és perquè hi havia deshumanització. Molt 5G, molt rollo trans, molt influencer i molta altra ximpleria, però l'ésser humà segueix essent el gra al cul del món. Seguim en la prehistòria del que podria ser la humanitat. "Vergüenza me da", dic en honor a la peculiar manera de parlar de la meva estimada veïna de 54 anys hipersana morta d'un atac de cor poc després de rebre la 3ª dosi de la vacuna Covid-19.

Respon a Mati Cancel·la les respostes

Comparteix

Icona de pantalla completa