Les dades
Dia: des del dilluns 29 de juliol al divendres 9 d’agost
Lloc: avinguda del Vallès, en el carril de circulació sentit nord del vial est, entre les sortides del camí de Can Farcan i la carretera de Montcada
Motiu: les obres de reparació de la xarxa de clavegueram
Les obres que es fan a l’avinguda del Vallès
Les obres són presents a bona part de la ciutat, aprofitant els mesos d’estiu on l’activitat de la ciutat es ralentitza. Anem on anem veurem màquines, a carrers, avingudes, ponts i places. Les obres són necessàries tot i que el tancament de vials fa que sigui complicat arribar a determinades zones del teme municipal. Ara és el torn d’un dels grans eixos de comunicació nord-sud, per on passen milers de vehicles cada dia.
Amb motiu de les obres de reparació de la xarxa de clavegueram, del dilluns 29 de juliol al 9 d’agost, el carril de circulació sentit nord del vial est de l’avinguda del Vallès, entre les sortides del camí de Can Farcan i la carretera de Montcada, restarà tallat al trànsit.
Les alternatives que es proposen per evitar els treballs de millora
Els vehicles privats que circulin sentit nord pel vial est de l’avinguda del Vallès hauran de sortir pel camí de Can Farcan, i reincorporar-se a l’avinguda del Vallès per la carretera de Montcada abans de creuar el Pont de Montserrat. Atès que el vial de circulació sentit est del pont de Montserrat està tallat al trànsit per les obres de rehabilitació del pont, els vehicles que provinguin de la carretera N-150 que vulguin creuar la riera de les Arenes, hauran de fer-ho per la variant de la N-150 i l’avinguda del Vallès.
Trobareu més informació i els plànol que adjuntem a continuació, en alta resolució, aquí: https://www.terrassa.cat/transit

