MónTerrassa
  • CA
ermita de Sant Feliuet

!--akiadsense-->

Es comença a la plaça del Doctor Guardiet de Rubí -a prop de l’estació de FGC- i se segueix el traçat de l’antic camí ral de Rubí a Sabadell, passant pels carrers de la Creu, Sant Magí, Sant Gaietà, Sabadell, avinguda de les Olimpíades i carrer d’Àlava. Després de les pilones de fusta, se segueix per la pista, passant molt a prop de la font de Can Tiraïres. Després d’una forta pujada on hi ha més pilones de fusta, es gira a l’esquerra i s’arriba a un dipòsit on es pot gaudir d’una bona panoràmica de Rubí. La pista fa la volta al dipòsit i uns metres més avall, s’ha de prendre un petit trencall a la dreta. El camí, que té una forta baixada, porta fins al fons d’un torrent.

Des d’aquí s’ha de remuntar per una curta però forta pujada amb graons excavats. És aquest punt el que fa augmentar lleugerament la dificultat de l’itinerari. Se segueix baixant fins al barri del Pinar. Un cop aquí, travessem el barri fins a la rotonda d’entrada, i es creua pel pas de vianants, anant cap a Sant Feliuet. S’ha de seguir l’itinerari que entra al torrent de Can Corbera per travessar la carretera de Rubí a les Fonts per sota i sortir al passeig de la Riera. Des d’aquí es fa tot el passeig fins a la rotonda de Rubí Nord fins a arribar a la plaça del Dr. Guardiet per l’antic camí ral de Rubí a Sant Quirze.

Aquest itinerari té forts desnivells, per aquest motiu es considera de dificultat mitjana. S’ha de ser conscient d’això, però tot l’itinerari es pot fer sense dificultat traient aquest tros. Podeu descarregar-vos el track publicat pel Centre Excursionista de Rubí aquí.