Les cireres són un dels productes que no poden faltar a la primavera
Les cireres són un dels productes que no poden faltar a la primavera | Cedida

!--akiadsense-->

Ha arribat la primavera i, amb ella, el bon temps i els aliments de temporada que no pots deixar d’incloure a la teva dieta si et vols mantenir en forma. És hora d’afegir més fruita i verdura als nostres àpats, sent aquesta una opció nutritiva, econòmica, saborosa i de temporada.

Es recomana prendre tres peces de fruita al dia i dues racions de verdures. Aquests són els deu aliments de primavera que no poden faltar als teus plats:

Maduixes.

Són una gran font de vitamina C i antocianines, dos potents antioxidants. A més, tenen un alt contingut de xilitol, per la qual cosa són bones aliades de la salut dental.

Albercocs.

Són rics en betacarotè, un pigment amb propietats antioxidants, a més de potassi i vitamina C.

Cireres.

Entre els beneficis de prendre aquesta fruita hi ha el d’afavorir el son, incrementant els nivells de melatonina del cos, l’hormona que regula el son.

Prunes.

Són riques en fibra i tenen sorbitol, sent apropiades per lluitar contra l’estrenyiment. A més, tenen molt de potassi, i ajuden a reduir la pressió arterial.

Nesprons.

Són molt rics en potassi, fibra i provitamina A.

Alvocat.

És ric en vitamines, minerals, aminoàcids essencials, proteïnes i àcid oleic. A més, té un alt poder saciant, i millora els nivells de colesterol.

Pebrots.

Són rics en vitamina C, vitamina A i potassi.

Tomàquet.

És ric en antioxidants, ajudant a protegir el cor.

Pastanaga.

Són font de betacarotè, substància antioxidant que protegeix la vista i millora la pell.

Nou comentari