MónTerrassa
Espanya sub-20 es proclama subcampiona d’Europa amb representació egarenca
  • Terrassa
  • Sabadell
  • Sant Cugat del Vallès
  • Rubí
  • Olesa de Montserrat

Els jugadors del CN Terrassa, Albert Sabadell i Saúl Granados, i l’entrenador del primer equip masculí de waterpolo del club, Sergi Mora, s’han proclamat subcampions d’Europa sub-20. Els tres representants terrassencs han format part del 10 al 16 d’agost del combinat espanyol que ha participat en el Campionat d’Europa de waterpolo masculí sub-20, disputat a Varna, Bulgària.

Després de completar un gran campionat, destacant-se com un dels millors equips del continent, la selecció espanyola va aconseguir una plaça per a la gran final contra Croàcia. Tot i el gran nivell mostrat durant el partit i haver lluitat fins al final a la recerca de la victòria, l’equip espanyol ha estat derrotat i s’ha penjat la medalla de plata.

El partit ha començat molt bé per a l’equip entrenat per Chus Martín. Els espanyols han completat uns vuit primers minuts d’ensomni, aconseguint un parcial de 5-3 que feia somiar amb l’or. Un dels jugadors més destacats d’aquest primer quart ha estat Albert Sabadell, qui ha signat dues de les cinc dianes espanyoles. Durant el segon quart, però, els croats s’han posat les piles i han aconseguit empatar el partit abans del descans llarg amb un parcial de 2-4, deixant el resultat general en un 7-7.

Espanya sub-20 es proclama subcampiona d’Europa amb representació egarenca | RFEN

A la represa, la igualtat mostrada durant el segon quart s’ha mantingut. Aquesta vegada, però, la selecció balcànica ha estat molt més encertada de cara a porteria i, malgrat les cinc dianes obtingudes pels de Chus Martín, dues d’elles d’Albert Sabadell; el partit ha arribat a l’últim quart amb un avantatge d’un sol gol per a Croàcia (12-13). Així doncs, la selecció espanyola sub-20 ha arribat a l’últim quart amb opcions de victòria. La selecció croata, però, ha demostrat ser un rival d’alt nivell i, gràcies a un darrer parcial de 3-0, els balcànics s’han alçat com a campions d’Europa sub-20.

Malgrat que no ha estat el resultat esperat pel conjunt espanyol, Albert Sabadell, Saúl Granados i Sergi Mora tornen a Terrassa amb una medalla de plata continental al coll. En el cas de Granados, cal recordar que el waterpolista ha estat un dels nous grans fitxatges del CN Terrassa aquest estiu i encara no ha disputat el seu primer partit amb el casquet del club egarenc.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa