MónTerrassa
El CN Terrassa, contra el Barceloneta per la final de la Copa Catalunya
  • Terrassa
  • Sabadell
  • Sant Cugat del Vallès
  • Rubí
  • Olesa de Montserrat

El Club Natació Terrassa s’enfronta aquest dissabte a les 14h15 amb el temible Atlètic Barceloneta, que porta deu títols consecutius, en una de les semifinals de la Copa Catalunya de waterpolo masculí a les instal·lacions del CN Montjuïc, després d’haver-se imposat al CN Rubí en el partit de tornada de quarts com ja havia estat el cas en l’anada. L’equip de Sergi Mora no té res a perdre i arriba reforçat amb nous fitxatges per a intentar donar la sorpresa i disputar la final diumenge. Divendres, a les instal·lacions rubinenques de Can Rosés, els de Terrassa van tornar a guanyar còmodament 11-17, després que dimarts agafessin un gran avantatge com a locals, 19-11, en l’encontre a l’Àrea Olímpica. L’altra semifinal la disputen el CN Sabadell i el CN Barcelona a les 16h15.

En aquest primer partit, es van estrenar els nous jugadors Roc Salas, Samuel Díaz, Álvaro García o Saúl Granados. A la tornada, per la seva part, Gerard Cuacos i Albert Sabadell van marcar quatre gols cadascun, Lars Ten Broek tres, Oriol Sánchez dos, mentre que Joe Robert Bruce Scott, Òscar Blasco, García i Granados un cadascun. Tot i començar perdent el primer parcial (3-2), en el segon li van capgirar al marcador per acabar ja la mitja part amb un 5-6 a favor. En el tercer quart encara van prendre més distàncies (parcial d’1-4) i ho van ampliar més amb un 5-7 en el darrer.

Ara, als terrassencs els hi toca lidiar amb el Barceloneta, vigent campió d’Europa, que sota la direcció de Fran Fernández fins ara encara no han incorporat en els seus encontres els nous fitxatges Vince Vigvári, Javi Bustos, Max Casabella i, sobretot, Francesco di Fulvio. La final de la Copa Catalunya serà diumenge, a les 15h30, mentre que el partit per al tercer es disputarà prèviament a les 13h30.

Tornada de quarts de l’equip femení del Terrassa contra el Mediterrani

En el seu cas, l’equip femení de waterpolo del CN Terrassa juga la tornada de quarts de final de la Copa Catalunya contra el CE Mediterrani també aquest dissabte a l’Àrea Olímpica, a les 12h30. En l’encontre d’anada a les instal·lacions de Montjuïc, el marcador va acabar amb un empat 13-13. En aquest partit de tornada, l’equip de Xavi Pérez espera imposar-se a casa seva, malgrat no poder comptar amb la internacional Paula Prats ni tampoc la neerlandesa Nina Ten Broek per lesió, però sí amb la nova incorporació Carlota Peñalver, també internacional amb la selecció espanyola. Semifinals i final es disputaran el 19 i 20 de setembre al CN Mataró.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa