Triomf còmode i solvent del Terrassa FC contra el València Mestalla per tancar la primera volta del Grup 3 de la Segona Federació (2-0). Amb els gols de Van den Heerik i Sergio Cortés, fitxatge d’hivern que debutava com a titular, els egarencs han culminat un partit molt seriós i convincent dels homes d’Oriol Alsina. Els dos gols han estat a la primera meitat i l’equip no ha patit gens a la segona per conservar el resultat, prova de la competitivitat de l’equip des de l’arribada del nou tècnic.
Així, el Terrassa FC continua sumant apropant-se a posicions de play-off. Ara mateix, l’equip és setè a la classificació amb 25 punts, a tres de posicions de play-off. En aquest sentit, tocarà continuar confirmant les bones sensacions en el pròxim partit, que es disputarà el pròxim diumenge 11 de gener a les 12 h. El partit serà a domicili contra l’Andratx.
Un Terrassa FC seriós i efectiu posa la directa a la primera meitat
El Terrassa FC ha començat bé el partit, amb ritme, intensitat i atacant amb circulacions de pilota molt ràpides. Amb un Sergio Cortés, avui debutant amb la samarreta egarenca, i Guti molt actius per bandes, el conjunt d’Oriol Alsina ha intentat fer mal als visitants fent el camp molt gran i amb constants combinacions a la frontal de l’àrea. Mentrestant, el València Mestalla es defensava al darrere i tractava de tenir la pilota per dormir el partit. Tanmateix, el Terrassa FC volia molt ritme i ho estava aconseguint. Al minut 11, els egarencs ja han gaudit d’una oportunitat molt clara en un mà a mà de Van den Heerik amb el porter valencianista. El neerlandès ha recuperat la pilota en una mala sortida de pilota visitant i ha acabat definint sense sort contra el porter.

Poc després, al minut 19, el Terrassa FC ha fet el primer de la tarda. Aquesta vegada sí, Van den Heerik ha estat l’encarregat d’obrir la llauna després d’una passada mil·limètrica de Guti des de banda dreta. El ’10’ terrassista ha deixat sol el neerlandès i aquesta vegada no ha fallat amb un gran xut a boca de canó. Un gol al qual el València ha reaccionat ràpidament amb la seva primera oportunitat del partit. Ha estat al minut 21, i Victor Jr ha estat a punt de fer un gol de bandera amb un xut des de fora de l’àrea, però Marcos ha volat per aturar-lo.
A partir de la mitja hora de partit, el ‘matx’ s’ha igualat molt. El València ha avançat línies i ha començat a tenir amb més claredat la pilota. El Terrassa FC també estava còmode esperant en un bloc mig i, amb aquesta situació, han arribat diverses accions de perill per tots dos equips en els següents minuts. La més clara del Terrassa FC, un xut creuat de Sergio Cortés des de la frontal de l’àrea després d’una recuperació de Gil Muntadas al minut 33, i pel València Mestalla, una centrada perillosa que s’ha passejat per l’àrea egarenca sense trobar rematador.
I al minut 44, quan semblava que tots dos equips ja esperaven el descans, Sergio Cortés ha fet el segon pel Terrassa FC en una gran jugada individual. Una acció que demostra el perquè el Terrassa FC l’ha incorporat en aquest mercat d’hivern. Ha agafat la pilota a la frontal després de la enèsima recuperació dels egarencs, ha driblat un parell de vegades, i ha engaltat un xut potent per posar-la on no ha arribat el porter valencianista.
El Terrassa FC no pateix per assegurar el triomf
A la represa, el València Mestalla ha intentat reaccionar des del principi. Amb moltes centrades a l’àrea i amb l’entrada de jugadors verticals com Otorbi per encarar, han intentat desorganitzar un Terrassa FC molt ben plantat en defensa. En aquest sentit, tot i les contínues arribades, Marcos Pérez no ha hagut d’intervenir en cap moment fins al minut 77, i només per refusar una centrada-xut de Jurado des de banda esquerra.

El Terrassa FC ha sabut competir i mantenir el resultat, amb pilota i sense ella. Primer Van den Heerik i Sergio Cortés, i després Aythami, han estat molt llestos mantenint la pilota quan aquesta anava amunt i han aconseguit esgarrapar bones faltes per agafar aire i no deixar que el Valencia acumulés bones possessions. Amb intensitat en els duels, bones circulacions de pilota i amb bones defenses de l’àrea, el conjunt d’Oriol Alsina no ha patit en tota la segona meitat per tancar el partit. Només un bon xut d’Otorbi al minut 87 ha fet intervenir Marcos amb una bona aturada.
FITXA TÈCNICA
TERRASSA FC 2-0 VALENCIA MESTALLA
Gols: 19′ Van den Heerik, 44′ Sergio Cortés.
Terrassa FC: 1 Marcos, 6 Isma, 22 Beamonte, 21 Álvaro Martín, 18 Mario Domingo, 14 Jaime Barrero, 15 Castañeda (Reche 80′), 8 Sergio Cortés (Casti 70′), 10 Guti, 7 Gil Muntadas (Joel 60′), 17 Van den Heerik (Aythami 70′).
Valencia Mestalla:1 Abril, 20 Monferrer (Otorbi 45), 4 Panach, 15 Rubo, 27 Rubi, 5 Pamies, 8 Lucas Núñez (Guilabert 77′), 7 Jurado, 30 Víctor Jr, 28 Jaume Durà (Trigui 45′), 19 Aimar (Mario 60′).

