MónTerrassa
Víctor Bravo li lleva importància a la derrota: “No volíem arriscar”

El Terrassa FC va caure contra el CE Sabadell a l’Estadi Olímpic en un partit molt gris dels egarencs (1-2). Després de l’error d’Iván Biarge en la primera jugada del partit i el gol dels arlequinats, l’equip terrassenc no va ser capaç de crear les ocasions necessàries per remuntar. D’aquesta manera, va dir adeu a la Copa Catalunya en els vuitens de final de la competició. Tanmateix, Víctor Bravo, a la roda de premsa posterior, li va llevar importància a la derrota i a l’eliminació. “L’afició és intel·ligent i sap el que és realment rellevant”, afirmava.

A més, va assegurar que l’equip té el focus posat en la Segona Federació i que on s’ho juguen tot és contra el Mallorca ‘B’ en el partit d’aquest diumenge. “Estem tristos pel resultat perquè volíem passar de ronda, però tampoc volíem arriscar. Ho hem intentat fins al final, però tenim molt clar que el nostre objectiu és la lliga”, declarava. El Terrassa FC és actualment el setè classificat de la competició amb 28 punts. 

Víctor Bravo defensa l’actuació del Terrassa FC i lloa Iván Biarge

El conjunt terrassista va haver de jugar a remolc durant tot el ‘matx’ per l’error del porter que va propiciar el primer gol sabadellenc. No obstant això, el porter terrassenc va acabar fent un bon partit i Víctor Bravo ho va lloar. “La situació del gol és un error, però pot passar. L’Iván és jove i amb el que em quedo és amb la següent jugada en què ha tornat a demanar la pilota. Això parla de la seva gran personalitat”, va mantenir.

D’altra banda, el tècnic va defensar el partit de l’equip. “S’ha vist a un bon Terrassa. Hem sigut molt competitius i hem tingut situacions de gol”. Tanmateix, Víctor Bravo també va apuntar en el terreny a millorar pel futur. “Hem de ser millors en els duels individuals. Hem estat molt despistats en moltes accions puntuals i això ens ha condemnat”, va concloure l’entrenador.

Comparteix

Icona de pantalla completa