MónTerrassa
El Terrassa FC suma el tercer triomf consecutiu i ja frega el play-off

Victòria vital del Terrassa FC a Ses Forques contra el Porreres per sumar el tercer triomf consecutiu. Un gol d’Álvaro Martín al minut 37 ha estat suficient per tornar a sumar tres punts, aquesta vegada contra el cuer de la classificació. Un triomf que permet somiar i que deixa l’equip a només un punt de posicions de play-off. Sembla mentida per les sensacions que arrossegaven els jugadors fa només un parell de setmanes, però el conjunt d’Oriol Alsina, quan falten només set partits pel final de la lliga, està ficat de ple a la lluita. Sense gaire brillantor i contra un rival en caiguda lliure, però el Terrassa FC continua sumant i ho fa amb el tercer partit consecutiu sense encaixar gol, una dada important de cara als últims partits de la temporada.

Amb tot plegat, l’equip terrassista és ara sisè a la classificació amb 41 punts, a només un del Reus Reddis, cinquè classificat. Una situació que fa encara més clau si cap el pròxim partit, que serà el diumenge 22 de març contra el Barbastro a l’Estadi Olímpic. El ‘matx’ es disputarà a les 19h de la tarda.

Imatges prèvies a l’inici del partit entre Porreres i Terrassa FC / Instagram Porreres

Álvaro Martín avança el Terrassa FC abans del descans

El Terrassa FC, des del principi, ha entrat al partit amb la intenció d’avançar-se en el marcador ràpidament; ha agafat les regnes del partit i començat a fer mal per bandes amb els sempre actius Larrauri i Nahuel Arroyo. Tanmateix, el fort vent que bufava a Ses Forques ha perjudicat i molt la precisió de les passades dels migcampistes terrassistes en els primers minuts de partit. En aquest sentit, les combinacions no acabaven de sortir bé en tres quarts de camp. No obstant això, el Terrassa FC ha avisat per primer cop al minut 9, amb una gran centrada de Nahuel Arroyo que no ha rematat Van den Heerik per pocs centímetres. Els egarencs, tot i que els xuts a porteria encara no arribaven, estaven molt intensos i actius, amb ganes de solucionar el partit a la primera meitat.

El Porreres, per la seva part, esperava al darrere sense generar gaire perill al contraatac. De fet, la primera arribada dels locals no ha estat fins al minut 20, amb una centrada-xut que ha hagut de refusar Marcos a servei de cantonada. El Terrassa sí que continuava fent mal amb Larry, que ha tingut el gol molt a prop gràcies a una sortida en fals del porter local que no ha aprofitat. Tot i això, mentre els egarencs no acabaven de finalitzar, el partit ha pogut complicar-se molt al minut 28 per un penal a favor del Porreres. Per sort, però, ha tornat a aparèixer ‘San Marcos Pérez’ per aturar-lo. I el Terrassa FC ho ha aprofitat per avançar-se en el marcador al minut 37 arran del primer servei de cantonada visitant del partit. En una jugada embolicada, amb molts duels i rebots, Álvaro Martín ha estat el més llest i ha aconseguit tocar la pilota per fer el primer gol de la matinal.

El Terrassa FC no aprofita les oportunitats i acaba patint a Ses Forques

A la represa, els egarencs han arrencat amb una idea clara: no confiar-se com en altres partits. En aquest sentit, l’equip ha entrat pressionant i collant la defensa balear. El Porreres es defensava bé, ben tancat a la seva pròpia àrea, però els egarencs tenien clarament controlat el ritme. Però, en una d’aquestes que pot passar factura més tard, Nahuel Arroyo ha tingut l’oportunitat més clara de l’encontre per fer el segon. Al minut 54 i en un mà a mà propiciat per una gran passada de Jaime Barrero des del darrere, el ’20’ terrassista no ha pogut superar el porter local.

Imatges del partit entre Porreres i Terrassa / X Terrassa FC

En qualsevol cas, el Terrassa FC ha continuat arraconant els locals i sumant accions de perill, sobretot amb xuts de Nahuel i amb un Larry que ha tornat a tenir el gol després d’un refús de la defensa local al minut 60. El partit era un setge constant del Terrassa FC sobre el Porreres, però el segon gol no acabava d’arribar per falta d’efectivitat i això preocupava Oriol Alsina, cada vegada més neguitós a la banqueta. En aquest sentit, amb els canvis, el Porreres ha començat a tocar més la pilota en camp contrari i el guió ha canviat clarament a Ses Forques a partir del minut 70. Sense generar xuts a porteria, però amb més arribades a la porteria de Marcos Pérez, els balears li han tret el control a un Terrassa FC aparentment cansat. Tanmateix, l’esforç final dels jugadors egarencs ha significat una nova victòria, la tercera consecutiva.

FITXA TÈCNICA

UE PORRERES 0-1 TERRASSA FC

Gols: 37′ Álvaro Martín.

UE Porreres: 1 Pau Socías, 25 Guize, 14 Villapalos, 18 Recalde, 6 Jaraíz, 17 Keita, 21 Javi Cobo, 15 Torregrossa, 11 Bengoechea, 23 Alorda, 28 Iker Silva.

Terrassa FC: 1 Marcos, 6 Isma, 22 Beamonte, 21 Álvaro Martín, 18 Mario Domingo, 12 Mármol, 14 Barrero, 2 Larrauri (Guti 78′), 20 Nahuel (Casti 88′), 23 Larry (Schouten 90′), 17 Van den Heerik.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa