Aquest diumenge a les set de la tarda, el Terrassa estrenarà una nova temporada en aquesta 2RFEF. És la tercera temporada consecutiva en aquesta divisió i l’estrena serà davant el Badalona Futur a l’Estadi Olímpic.
Els de Gerard Garrido ho faran amb la plantilla totalment tancada amb 13 renovacions i 10 cares noves.
Després d’una pretemporada on el Terrassa ha anat de menys a més, l’equip arriba al primer partit de lliga en un molt bon moment de forma i amb l’objectiu de començar la temporada amb una victòria davant la seva afició.
Per part del Badalona Futur, el club ha viscut un estiu molt intens després de separar-se del CF Badalona, però, tot i això, també és un equip que lluitarà pel mateix objectiu que el Terrassa FC: Disputar el Play-Off d’ascens.
El Terrassa buscarà el seu primer Play-Off d’ascens a 1RFEF
Després de quedar-se molt a prop la temporada passada, els terrassencs aquesta nova temporada s’han marcat el gran objectiu d’assolir el desitjat Play-Off.
Per aconseguir-ho s’ha renovat a la columna vertebral de l’equip i han arribat una sèrie de jugadors que han augmentat el nivell de la plantilla.
El club ha realitzat una forta inversió econòmica destinant 800.000 euros a la confecció de la plantilla. Evans Pavlopoulos i Miquel Ezequiel han estat un cop més els encarregats de dissenyar una plantilla que barreja jugadors experimentats i joves jugadors.
Gerrard Garrido serà l’entrenador del nou Terrassa i ho farà després de dues temporades consecutives com a segon entrenador de la Penya Deportiva. Anteriorment, també va estar a la UE Llagostera-Costa Brava com a segon entrenador.
La plantilla està composta pels següents jugadors: Marcos Pérez, Dani Guiseris, Diego Garzón, Joel Toledo, Jaouad, Carlos Badal, Víctor Morales, Neeskens, Lucas Viña, Palacios, Álex Fernández, Adri Lledó, Jofre Cherta, Meshak Babanzilla, Pau Salvans, David Jiménez, Gil Muntadas, Dani Cervera, Jordi Cano, Spartalis, Aythami, Joan Piera i Pol Sánchez.
Una pretemporada de menys a més
L’equip ha acabat la pretemporada amb bones sensacions després d’un inici irregular amb uns primers partits on el Terrassa FC li va costar trobar la seva millor versió tot i deixar molt clar el seu estil des del primer moment.
Els primers partits van ser al Torneig d’Històrics on van caure eliminats a la fase de grups en un triangular amb la Montañesa i la UE Sant Andreu. Van perdre el primer partit per 1-0 davant la
Monta i després van empatar 0-0 amb el Sant Andreu, un resultat insuficient per passar de grup.
El següent partit va ser la primera fase de la Copa Catalunya davant el San Cristòbal al Municipal de Ca n’Anglada. El partit va acabar amb victòria dels parroquials per la mínima gràcies a un gol de Jordi Ranera que va eliminar al Terrassa.
També es va disputar un nou amistós amb la Montañesa a Nou Barris, però aquest cop a 90 minuts. Els locals van repetir el mateix resultat i van acabar guanyant per 0-1.
A partir d’aquest partit el Terrassa va millor molt la seva imatge i va encadenar un empat i tres victòries consecutives. Van empatar 2-2 amb el Girona B a Riudarenes i van guanyar a la FE Grama per 2-3, Europa per 0-3 i al Prat per 2-0 a l’Estadi Olímpic.
Gerard Garrido s’ha mostrat satisfet amb la millora de l’equip durant la pretemporada i creu que el Terrassa arriba al primer partit de lliga en les millors condicions possibles.
Això sí, ho farà sense Álex Fernández i Carlos Badal que continuen recuperant-se de les seves respectives lesions.
El Badalona Futur un rival a tenir molt en compte
No ha estat fàcil l’estiu pel Badalona Futur, no van poder completar la fusió amb el CF Badalona i han hagut de buscar-se la vida de forma independent.
Molta gent donava per fet que ni tan sols podrien competir, però finalment ho faran i amb una plantilla de garanties gràcies a la forta inversió que han realitzat els seus dirigents. Encara no s’ha anunciat on jugarà els seus partits com a local, però s’espera que la decisió es faci oficial en els pròxims dies.
A la banqueta es troba Ferran Costa, exsegon entrenador del Terrassa de Xavi Molist i arriba al Badalona Futur després de portar el Manresa a jugar el Play-Off d’ascens a 1RFEF. El tècnic va estar molt a prop d’entrenar a l’Espanyol B, però finalment buscarà repetir amb el Badalona Futur la fita que va assolir amb el Manresa.
En la plantilla del Badalona Futur també es troben dos exjugadors del Terrassa com són José Ortega i Jaume Pascual.
Els de Ferran Costa s’han reforçat amb jugadors de 1RFEF com Zourdine Thior o Alfredo Pedraza i han mantingut jugadors importants com Sergio Cortés, Segura o Xiker.
En principi serà un dels equips que lluitarà per estar a la part capdavantera de la classificació. També era l’objectiu de la temporada passada, però no van salvar la categoria fins a l’última jornada de lliga.

