Empat a tres entre CP San Cristóbal i CE Manresa en un partit espectacular de futbol (3-3). Dos equips propositius i molt ofensius han ofert un gran espectacle al Municipal de Ca n’Anglada, sobretot en una segona meitat amb cinc gols i constants canvis d’avantatge. El Manresa ha començat marcant a la primera meitat, però el conjunt parroquial ha remuntat a la segona en un sol minut amb dos gols de Konu. Poc després, els visitants han tornat a capgirar el marcador i, a l’afegit, Bafode ha fet l’empat de penal. Una segona meitat frenètica que ha acabat amb repartiment de punts en l’últim partit de la primera volta del Grup 5 de Tercera Federació.
Amb aquest punt, el conjunt parroquial suma ja sis partits sense perdre, amb cinc empats i una victòria. En aquest sentit, aquest empat té especial mèrit perquè els egarencs arribaven amb les baixes per sanció de Guillem, Olmo i Mario Canti, i s’enfrontaven al millor visitant de la categoria. Amb tot, a la classificació és novè amb 22 punts, a set de posicions de play-off i a vuit del descens. El pròxim partit serà el diumenge 18 de gener, al Municipal de Ca n’Anglada, contra l’Hospitalet (12 h).

El Manresa s’avança en un partit igualat
El partit ha començat amb un Manresa més endollat, amb les idees més clares des del principi. Només al minut 3, ja han tingut una oportunitat molt clara de Matheus a la sortida d’un servei de cantonada que ha sortit fregant el pal. El San Cristóbal tenia la pilota, però els visitants generaven tot el perill. Tot i això, el conjunt egarenc ha pogut avançar-se en el marcador amb una gran acció col·lectiva al minut 12. Sortint amb la pilota jugada des del darrere, Marc Río ha culminat la jugada amb un xut massa alt a centrada de Salva Torreño.
A partir d’aquí, el partit s’ha igualat. Els parroquials ja movien la pilota amb més sentit i més velocitat i el Manresa sortia amb perill des de les transicions. No obstant això, qui s’ha avançat en el marcador ha estat el Manresa en un altre córner. Matheus, una altra vegada, ha prolongat de cap, i Nico, amb tot a favor, ha fet el primer del partit.

El Manresa se sentia molt còmode sobre el terreny de joc, però els locals han intentat reaccionar abans del descans. Han tingut la pilota i, així, Marc Río ha intentat empatar al minut 30 i, poc després, al minut 39, Joan Cervós ha tingut la més clara amb un cop de cap al travesser.
Cinc gols en una segona meitat frenètica
A la represa, el Manresa ha tornat a entrar més endollat que el San Cristóbal. Badr primer al minut 51, i Moha després al minut 62, s’han quedat a prop de fer el segon gol pels manresans, però, Carles Segura aturant, i Max Llovera refusant, han estat providencials per evitar-ho.
Tot i això, tot ha canviat en un tancar i obrir d’ulls. Al minut 66, Konu ha fet dos gols per capgirar el marcador i remuntar el partit. El primer gol ha arribat després d’una centrada de Salva des de banda dreta, i el segon després d’un xut espectacular de Konu a l’escaire. Gols que han ajudat i molt a la dinàmica del San Cristóbal. L’equip ha apujat molt la intensitat en els duels i ha començat a pressionar molt amunt, incomodant la sortida des del darrere d’un Manresa incòmode des d’aleshores.
No obstant això, de la mateixa manera que amb el San Cristóbal, el Manresa ha marcat quan menys ho mereixia. Al minut 79, Moha ha rematat una centrada de la mort de Nico en un bon contraatac. I, més tard, al 89, Ayoub ha culminat la segona remuntada de la matinal. En aquest sentit, quan el partit semblava finalitzat, l’àrbitre ha assenyalat penal a favor dels parroquials per una mà clara del Manresa dins l’àrea. Així, per acabar d’arrodonir el matí èpic a Ca n’Anglada, Bafode ha posat l’empat definitiu al marcador.
FITXA TÈCNICA
CP SAN CRISTÓBAL 3-3 CE MANRESA
Gols: 21′ Nico, 66′ Konu, 67′ Konu, 79′ Moha, 89′ Ayoub, 90′, Bafode.
CP San Cristóbal: 1 Carles, 3 Cervós, 4 Ricki (Raúl Pérez 65′), 5 Max Llovera, 16 Raúl Ferrer, 22 Salva, 25 Hugo, 19 Marc Río (Otero 87′), 17 Marc Mujal (Alsina 56′), 21 Bafode, 20 Konu (Paul 87′).
CE Manresa: 1 Pulido, 5 Toni, 6 Eric, 7 Aleix, 8 Carlos, 9 Ayoub, 10 Moha, 14 Iglesias, 15 Matheus, 21 Badr, 23 Nico.

