Empat agredolç a un del CP San Cristóbal contra el Lleida CF al Municipal de Ca n’Anglada. Els parroquials guanyaven al minut 92, però el Lleida, que havia estat superior durant tota la segona meitat, ha empatat el partit quan els tres punts ja semblaven a la butxaca. En aquest sentit, no ha estat el millor partit dels egarencs, que no han tingut el control del joc en cap moment i que no han sabut gestionar l’avantatge aconseguit amb el gol de Paul al minut 36.
D’aquesta manera, el CP San Cristóbal, que tenia l’oportunitat d’apropar-se a posicions de play-off contra l’últim classificat del Grup 5 de la Tercera Federació, el Lleida, es queda a la desena posició amb 16 punts, a set de la cinquena plaça. El pròxim partit de l’equip parroquial serà el diumenge 14 de desembre, a domicili, contra la UE Tona (11:45 h).
El San Cristóbal s’avança en un partit boig
El San Cristóbal ha avisat ja al primer minut de partit de la mà d’Adrià Alsina. L’avui davanter centre dels parroquials ha rebut una pilota a la frontal de l’àrea i, sense pensar-s’ho dues vegades, ha xutat fort per intentar sorprendre el porter lleidatà. Tanmateix, la seva rematada no ha anat entre els tres pals i ha marxat fregant el pal. Tot i això, qui ha començat portant la iniciativa ha estat el Lleida, que ha tingut la possessió durant els primers deu minuts. Els lleidatans han començat més intensos i Russo ha estat a punt de marcar al minut 11 amb un xut llunyà.
Els egarencs, a partir d’aquest moment, han igualat el partit i tots dos equips s’han repartit les oportunitats. El San Cristóbal ha tornat a avisar amb perill amb xuts d’Hugo García al minut 14, i d’Alsina al 20, mentre que el Lleida ha tingut una opció molt clara de gol al minut 18 amb un cop de cap a boca de canó que ha aturat Tapia amb una gran intervenció. El poc ordre que estaven mostrant tots dos equips facilitava aquest ‘anada i tornada’ constant al partit, però, malauradament pels parroquials, aquesta situació estava beneficiant més al Lleida, que ha gaudit de la millor opció de tot l’encontre al minut 32. Jordi Puig ha aprofitat una errada en sortida de Joan Cervós, s’ha quedat sol contra Tapia i, inexplicablement, ha rematat fora amb tot a favor.

Però, uns minuts més tard, al 36, el San Cristóbal ha fet una gran jugada per fer el primer del partit. Bafode ha desbordat per banda esquerra, ha fet una gran centrada, i Paul, arribant des del darrere, ha rematat de cap per batre Satoca, porter del Lleida. El partit estava boig i els parroquials ho han aprofitat per marxar al descans amb avantatge.
El Lleida empata a l’afegit de manera merescuda
A la represa, Jordi Puig ha tornat a tenir el gol a prop amb un xut precís des de la frontal de l’àrea. El Lleida ha sortit amb la intenció d’empatar el partit com més aviat millor i ha encadenat diversos xuts llunyans per intentar posar la por al cos als parroquials. Tot i això, el San Cristóbal no ha patit gaire en els primers minuts de la segona part. Els defenses i migcampistes egarencs tocaven amb tranquil·litat i tenien l’encontre controlat malgrat les escomeses lleidatanes.
No ha durat gaire, però, perquè el San Cristóbal, al voltant del minut 60, ha començat a donar la sensació de confiar-se massa amb el resultat. En comptes d’intentar fer el segon amb insistència, els parroquials han intentat baixar el ritme del partit perquè no passés res, i el resultat ha estat precisament el contrari. El Lleida s’ha fartat a recuperar pilotes en zones compromeses i d’aquí han arribat les millors oportunitats per ells. La millor, una de Pau Russo en transició al 63, després d’una recuperació al mig del camp.

No ha estat l’única, però, perquè el Lleida buscava l’empat amb molta insistència. El resultat era molt curt i el San Cristóbal no amenaçava amunt, la qual cosa provocava que els lleidatans busquessin àrea contrària sense complexos, sense por a un contraatac dels egarencs. I al minut 92, després d’un servei de cantonada, Marc Garcia ha fet una centrada precisa per Jordi Puig, que ha rematat sol per empatar el partit.
FITXA TÈCNICA
CP SAN CRISTÓBAL 1-1 LLEIDA CF
Gols: 36′ Paul, 92′ Jordi Puig.
CP San Cristóbal: 13 Tapia, 12 Paul, 4 Ricki, 5 Max, 3 Joan Cervós, 25 Hugo García (Otero 75′), 6 Guillem (Olmo 65′), 19 Marc Río (Ayoub 75′), 21 Bafode, 11 Raúl Pérez (Mario Canti 34′), 9 Alsina (Konu 65′).
Lleida CF: 1 Satoca, 3 Boaz, 5 Russi, 9 Pau Russo, 12 Óscar, 15 Jordi Puig, 16 Jaume (Jorge 79′), 18 Lluis (Putxi 65′), 21 Sasha (Aleix 65′), 22 Mati (Marc Garcia 53′), 23 Franco (Marc Alegre 53′).

