Derrota dura del CP San Cristóbal en un duel directe per la permanència contra el Can Vidalet al Municipal de Ca n’Anglada. Els parroquials han caigut per dos gols a tres en un partit boig a la jornada 8 del Grup 5 de Tercera Federació. Malgrat haver aconseguit empatar dues vegades, el CF Can Vidalet ha fet el tercer i definitiu al minut 95, poc després que els parroquials empatessin. Els d’Esplugues han estat superiors contra els egarencs, que han anat a remolc durant tot el partit.

D’aquesta manera, el CP San Cristóbal suma la tercera derrota consecutiva, se situa a la tretzena posició amb 8 punts i es queda a tres punts de posicions de descens. El pròxim partit dels parroquials serà aquest dimecres a les 20:30 h contra l’Hospitalet en la cinquena eliminatòria de la Copa Catalunya. I a la lliga, els parroquials jugaran també a casa contra el Mollerussa per intentar revertir la situació.

Instants abans de l’inici del partit a Ca n’Anglada / Marc Pérez

El CF Can Vidalet s’avança al Municipal de Ca n’Anglada

El CF Can Vidalet ha començat millor a Ca n’Anglada; més intens i amb les idees més clares que el San Cristóbal. En aquest sentit, al minut 4 ja s’ha avançat al marcador després d’una gran jugada individual per banda dreta de Ramoneda. El ’10’ del conjunt d’Esplugues ha driblat Joan Cervós, ha obert a banda esquerra per Lluc i aquest, sol contra Carles Segura, ha definit pel cantó dret de la seva porteria.

El conjunt parroquial ha intentat reaccionar amb el domini de la pilota, i ha tingut una bona oportunitat al minut 10 amb un xut desviat de Bafode des de banda esquerra. Tot i això, el Can Vidalet no ha trigat a tornar a tenir-ne una de molt clara al minut 16. Una altra vegada Ramoneda per banda dreta, ha posat una bona centrada enrere per l’arribada de Roger, que ha rematat massa alt quan ho tenia tot a favor per fer el segon.

Imatges del partit entre el San Cristóbal i el Can Vidalet / Marc Pérez

Els egarencs tenien molts problemes per fer mal a través de la possessió de pilota i només amb algunes pilotades en llarg per Konu o Bafode aconseguien arribar a línia de fons. Per això, el Can Vidalet estava molt còmode defensant-se. Tanmateix, arran d’un bon xut de Bafode, el San Cristóbal ha tingut una gran oportunitat per empatar al minut 40, però Lluc, porter visitant, ha fet una gran aturada per evitar-ho.

El San Cristóbal empata dues vegades, però cau a l’afegit

A la represa, Cristian Garcia ha introduït un triple canvi per intentar canviar la dinàmica del partit. Han entrat Hugo García, que debutava com a nou fitxatge, Paul i Raúl Ferrer, per Mario Cantí, Ricki i Eric Jiménez. Tot plegat per intentar tenir més profunditat per banda amb Paul, i per guanyar més control al mig del camp amb Hugo García. Tot i això, els primers deu minut de la segona meitat han sigut un calc de la primera; el San Cristóbal ho intentava amb la pilota, però sense sort, mentre que el Can Vidalet arribava amb facilitat en transició.

Imatges del partit entre el CP San Cristóbal i el CF Can Vidalet / Marc Pérez

De fet, al minut 55 els d’Esplugues han tingut una doble oportunitat molt clara als peus de Roger, però Carles Segura ha obrat el miracle amb dues aturades felines per evitar que els visitants ampliessin distàncies en el marcador. I només uns minuts més tard, al 59, Carlos Olmo ha marcat pel San Cristóbal aprofitant una falta d’entesa entre la defensa del Can Vidalet i el seu porter. No obstant això, el partit no ha canviat gaire i el Can Vidalet ha continuat arribant amb perill per tornar a posar-se per davant al minut 67. Roger s’ha quedat sol contra Carles Segura i l’ha afusellat amb un xut potent.

A partir d’aquí, el partit ha embogit i hi ha hagut aproximacions a totes dues àrees, però la més clara ha estat pel San Cristóbal al minut 73. Salva Torreño ha posat una centrada perfecta des de banda dreta per Konu, que ha rematat de cap a boca de canó, però Lau s’ha estirat per fer una aturada miraculosa. I aquesta no ha estat l’única pels parroquials després d’una centrada de Salva, perquè només sis minuts més tard, ha estat Bafode el que ha rematat de cap una centrada seva. Els parroquials apretaven i havien fregat l’empat dues vegades i, al minut 90, Salva Torreño ha aprofitat una jugada embolicada dins l’àrea per empatar després d’un refús. No obstant això, inexplicablement, el Can Vidalet ha aprofitat una pèrdua d’un San Cristóbal bolcat en atac per fer el tercer en un afegit boig.

FITXA TÈCNICA

CP SAN CRISTÓBAL 2-3 CF CAN VIDALET

Gols: 4′ Lluc, 59′ Olmo, 67′ Roger, 90′ Salva, 90′ Jose Enrique.

CP San Cristóbal: 1 Carles Segura; 22 Salva Torreño, 5 Max Llovera, 4 Ricki (Raúl Ferrer 46′), 3 Joan Cervós; 8 Carlos Olmo (Otero 70′), 6 Guillem (Marc Río 70′); 21 Bafode, 7 Eric Jiménez (Paul 46′), 10 Mario Cantí (Hugo García 46′), 20 Konu.

CF Can Vidalet: 1 Lau, 3 Pol, 6 Aidan García, 7 Michel, 9 Roger, 10 Ramoneda, 15 Nacho Bonet, 17 Bru, 18 Gonzálvez, 21 Zaid, 24 Lluc.

Hugo García, nou fitxatge del CP San Cristóbal

Ahir dissabte, el conjunt parroquial va anunciar l’arribada d’aquest migcentre de 22 anys, que s’incorpora a l’equip per pal·liar la baixa de llarga durada d’Àlex Fernández i que ja ha jugat avui tota la segona meitat. Pel que fa al migcampista egarenc, pateix una avulsió al tendó del recte femoral de la cama dreta, segons va informar el club. Per tant, Hugo García, format a les categories inferiors de Barça i Espanyol, arriba a Terrassa per reforçar el mig del camp. En els últims anys va jugar al CE Sabadell; primer al juvenil i al filial, i després debutant amb el primer equip.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa