La peculiar celebració de Dani Olmo ja és ‘marca registrada’. Així ho ha donat a conèixer el mateix futbolista de Terrassa, en un missatge a través de les xarxes socials i que ha estat confirmat per l’agència EFE. L’internacional ha aconseguit, després d’un any al darrere, que la seva manera particular de celebrar un gol es converteixi en una ‘marca pròpia i personal’. L’Oficina de Propietat Intel·lectual de la Unió Europea li ha donat aquesta setmana el vistiplau, i a partir d’ara, ell serà l’únic que podrà, amb totes les de la llei, tocar-se el canell com si portés un rellotge en un gest de demanar l’hora.
D’aquesta manera, segueix l’estela iniciada per futbolistes com els madridistes Kylian Mbppé o Jude Bellingham, que també tenen registrades les seves marques. Es converteix, però, en el primer futbolista espanyol que ho fa.
Mecenes en un màster esportiu i renovació amb Adidas
La nova ‘marca’ de Dani Olmo no és l’únic anunci que ha fet aquesta setmana. El terrassenc ha renovat la seva col·laboració amb Common Goall i ha comunicat que donarà 50.000 euros en concepte de beques per alumnes que s’inscriguin al Màster en Administració d’Empreses (MBA) en Gestió Esportiva de l’escola ITTI Sports Institute.
Es tracta d’un curs impartit en col·laboració amb el Barça Innovation Hub i que s’iniciarà el 25 de març de l’any vinent. Amb una duració de nou mesos, es poden impartir de manera presencial o en línia, i inclou pràctiques a Madrid, Londres, Suïssa i Amsterdam. L’objectiu és que els alumnes aprenguin i apliquin les últimes innovacions tecnològiques en la indústria esportiva, i puguin inserir-se en el mercat laboral en qualitat d’organitzadors d’esdeveniment esportius, agents o consultors.
I en el camp professional, també s’ha anunciat la renovació de Dani Olmo amb la firma Adidas. L’egarenc continua així una aliança productiva que ja fa deu anys que dura i que s’allargarà, mínim, fins al 2028.