Els banc-i-blaus perden per dos gols a un en un partit gris dels jugadors entrenats per Cristian Garcia. Otero ha avançat els locals en l’última jugada de la primera part, però el conjunt egarenc no ha sabut gestionar el gol i ha acabat perdent. El Girona B, amb idees més clares a la segona part, ha remuntat el partit i s’ha endut els tres punts cap al nord.
Novetat en l’onze local
Els dos equips han sortit amb la mateixa estructura: tres centrals, dos laterals oberts, dos pivots al mig i tres davanters. L’entrenador parroquial, Cristina, ha reestructurat l’equip a causa de les baixes. Max i Joan Cervós són baixa obligada per la convocatòria amb Andorra per jugar els partits de seleccions durant aquesta finestra de la FIFA per disputar partits amistosos.
Xiaoke continua lesionat, i s’han sumat a la llista de baixes Escamilla i Olmo que es queden fora de la convocatòria. Mentre, Joao torna a la banqueta després de setmanes tocat. La notícia més alegre és la tornada d’Abde a la llista dels jugadors disponibles per jugar després de la greu lesió que l’ha mantingut fora dels terrenys durant mesos.
Poques ocasions
Lamine ha sortit d’inici ocupant el lateral esquerre, Yeray s’ha situat al mig de la defensa i Oliver Kotta ha ocupat l’extrem esquerre. Els dos equips han desenvolupat un joc gris, amb pocs jugadors destacats. El Girona no ha aprofitat els regals blanc-i-blaus. Yeray i Óscar Sierra han perdut dues pilotes en defensa, però l’atac gironí ha desaprofitat les ocasions.
Els de Ca n’Anglada s’han apropat amb xuts llunyans. Lamine en el 33 l’ha enviat molt per sobre la porteria. Miki ho ha intentat en dues ocasions. El primer xut ha anat desviat a la dreta de la porteria i el segon ha fet estirar el porter visitant, Lucas. I quan s’arribava al final de la primera part, Otero ha aprofitat un rebot per encarar el porter i enviar la pilota al fons de la porteria. El col·legiat ha xiulat per anar cap als vestidors quan encara s’estava celebrant el gol.
Excepte el canvi obligat del lateral gironí Gerard González, que s’ha retirat lesionat a la meitat de la primera part, els dos entrenadors han mogut la banqueta en el segon temps, sent més efectiu els canvis gironins. El San Cristóbal ha estat molt incòmode al llard del segon període, amb moltes imprecisions i nervis.
Millora visitant
El Girona B ha sabut jugar les seves cartes. Amb deu minuts dins de la segona part els jugadors de Sergi Mora han avisat amb una bona jugada per l’esquerra, però Lázaro ha reaccionat i ha evitat el gol amb uns grans reflexes. L’empat ha arribat de córner. Un servei llarg al segon pal l’ha aprofitat el mig Selvi per rematar amb el cap i fent entrar la pilota a la porteria local.
El San Cristóbal s’ha tirat endavant i ho ha aprofitat l’equip visitant. Lamine ha perdut una pilota a la zona d’atac després d’un córner amb tot l’equip desorganitzat. El contraatac gironí ha estat solvent i sobri. Tres davanters contra defensa i porter que no han pogut evitar el segon gol del Girona B.
Derrota
El resultat ja no s’ha mogut. Els parroquials han començat a penjar pilotes des de qualsevol zona del camp, però les intervencions de Lucas han evitat l’empat. Lázaro també ha estat ocupat i ha estat providencial per evitar que s’ampliés l’avantatge dels visitants en el marcador, sobretot en el temps de descompte amb una bateria d’atacs gironins.
El San Cristóbal s’endú una altre derrota a casa i no ha encadenat tres victòries seguides en tota la temporada. Els parroquials perden dues posicions, s’enfonsen de nou a la taula i es queden a 1 punt de les posicions de descens. El següent partit es juga dissabte 30 de març a les 17:00 de la tarda en el Camp Municipal Nou Miramar contra el FC L’Escala.
Fitxa tècnica
Resultat
CP San Cristóbal 1 – 2 Girona FC B
Gols: +45’ 1-0 Otero; 63’ 1-1 Selvi; 68’ 1-2 Garrido.
Alineació
CP San Cristóbal
13 Lázaro (P); 2 Sierra; 4 Ricki; 6 Guillem; 7 Ivan Cabellud (20 Joao, 70’); 8 Yeray (9 Piovaccari, 82’); 10 Mario Cantí; 12 Otero; 14 Lamine; 21 Miki Martínez; 23 Oliver Kotta (22 Ranera, 58’).
Entrenador: Cristian García.
Girona FC B
1 Lucas; 2 Marc Alegre; 6 Slevi; 8 Miguel Ángel (10 Dawda, 81’); 9 Papa; 15 Oriol Coma; 18 Gerard González (29 Mousta, 18’); 19 Carles Garrido (21 Ot, 81’); 20 Biel Farres; 26 Enric García (27 Minsu, 60’); 28 Marc Aznar (23 Javier Sarasa, 60’).
Entrenador: Sergi Mora.
Camp: Camp Municipal de Ca n’Anglada.