El Terrassa FC afronta aquesta nit a les 20 hores un partit clau i emocionant contra el CE Sabadell, i ho fa amb l’optimisme molt alt. En el segon derbi vallesà de la temporada, està en joc un lloc als quarts de final de la Copa Catalunya. Un partit a caixa o faixa a l’Estadi Olímpic, que els egarencs, després de la victòria del passat cap de setmana contra l’Ilicitano, “enfronten en el millor moment de la temporada”.
Víctor Bravo, l’entrenador terrassista, admet en declaracions prèvies al ‘matx’, que arriben al partit en un pic de forma molt alt. “Encarem el derbi del Vallès amb molta moral i volem continuar amb les bones sensacions davant de la nostra afició a l’estadi”, ha afirmat el tècnic aragonès.
Un Terrassa FC en millor dinàmica que en el derbi a la Nova Creu Alta (0-0)
Terrassistes i arlequinats van empatar a zero en el primer partit dels tres que s’han de jugar aquesta temporada. Un dia en el qual ambdós conjunts van estar molt igualats i en què el triomf podia haver caigut en qualsevol dels dos costats. Tanmateix, el de Copa Catalunya apunta a ser un duel totalment diferent, almenys pel que fa a dinàmiques prèvies. El Terrassa FC només ha perdut un partit dels vuit disputats amb Víctor Bravo a la banqueta, mentre que el CE Sabadell afronta el ‘matx’ amb l’entrenador del filial, Conrad Garcia, després de la destitució aquest passat diumenge de David Català, que encadenava set partits sense guanyar a la Segona RFEF.
“En comparació amb el derbi del desembre de lliga, el Terrassa és ara més sòlid i compacte tant en línia defensiva com en ofensiva”, ha admès Víctor Bravo. Els vermells acumulen quatre partits consecutius sense encaixar gol a la Segona Federació. A més, en el total dels vuit duels dirigits pel nou entrenador, els egarencs només han rebut gol en dues ocasions, contra el Lleida i el Sant Andreu.
Víctor Bravo dona pistes sobre l’onze i recalca la importància dels detalls
Sobre el partit d’aquesta nit, l’aragonès ha donat les claus per aconseguir la victòria en un duel que estarà “molt competit”. “Els petits detalls marcaran la diferència. Haurem d’estar molt concentrats en defensa i fer-los molt de mal amb el nostre futbol”, ha apuntat.
D’altra banda, pel que fa al rival, ha esmentat un petit punt de preocupació. “Espero un Sabadell amb molta energia. Si ja hagués estat difícil per la qualitat dels seus futbolistes, ara encara ho és més perquè tenen un extra de motivació pel canvi d’entrenador”, ha assegurat Bravo.
Finalment, Víctor Bravo ha revelat el primer nom que formarà l’alineació d’aquesta nit en el derbi. “Jugaran Iván Biarge i deu més”, ha exclamat. Per tant, Marcos Pérez, com ja havia estat habitual en els altres tres partits de Copa Catalunya, serà suplent i deixarà la porteria en mans del jove de 21 anys, que té tota la confiança del cos tècnic.
Espai patrocinat per:
