MónTerrassa
Els egarencs Mika Mármol i Dani Cárdenas, encara amb el futur per decidir

Terrassa tornarà a tenir una presència destacada a la Primera Divisió espanyola. No obstant això, encara hi ha incertesa amb dos dels quatre possibles futbolistes. Dani Olmo i Marc Pubill, estan assegurats al Barça i l’Atlètic de Madrid, respectivament. Tanmateix, encara queden per decidir els futurs de Mika Màrmol i Dani Cárdenas, que l’any passat van jugar a Primera amb UD Las Palmas i Rayo Vallecano.

El porter terrassenc Dani Cárdenas continua, per ara, al Rayo Vallecano, però des de la temporada passada és suplent d’Augusto Batalla. Per això, vol buscar un nou destí on pugui tenir més minuts. El seu contracte amb el club madrileny expira el 2027, però el problema és que Martín Presa, president del club madrileny, només contempla la seva sortida mitjançant un traspàs. El Real Saragossa, de Segona Divisió, és el principal interessat i ho ha intentat en les últimes setmanes, però aposta per una cessió, un escenari que el Rayo, fins ara, no contempla. Aquesta diferència de criteris manté el futur de Dani Cárdenas en un punt mort a falta de pocs dies perquè s’acabi el mercat de fitxatges.

Tot apunta que Mika Mármol jugarà a Segona Divisió

D’altra banda, el central terrassenc Mika Mármol està, ara mateix, a Segona Divisió després del descens de la temporada passada de la UD Las Palmas. Amb contracte fins al 2026 i una clàusula de 10 milions d’euros, el defensa té ofertes de Primera, amb el Girona com a principal candidat. Tot i això, el president del club canari ha estat clar en els darrers dies. Si ningú arriba a la xifra fixada, Mika es quedarà aquesta temporada a Segona, encara que això suposi perdre’l gratis l’any vinent.

Per tant, la situació és aquesta. Tant Dani Cárdenas com Mika Mármol busquen un escenari que els permeti continuar competint al màxim nivell, però els seus clubs actuals no semblen disposats a facilitar la sortida. Les pròximes setmanes seran decisives per resoldre el seu futur, amb el mercat encara obert i les negociacions en marxa.

Comparteix

Icona de pantalla completa