MónTerrassa
Derrota d’un bon Terrassa FC contra l’Europa al Trofeu Vila de Gràcia

El Terrassa FC va tancar ahir el seu sisè partit de preparació amb una derrota ajustada al camp del CE Europa (1-0). El gol local, obra de George Andrews en els darrers minuts, va deixar sense premi un duel molt entretingut i amb múltiples ocasions de gol per als egarencs, que, malgrat tot, van mostrar una bona imatge i continuen sumant sensacions positives de cara a l’inici de lliga.

Amb tot, l’onze que va presentar Víctor Bravo va ser el següent: Marcos a la porteria, Larrauri, Beamonte, Dirks i Mario en defensa, Ruymán i Josemi Castañeda al doble pivot, Joaco i Guti a les bandes, i Van den Heerik i Joel a la doble punta.

La primera part va ser un intercanvi constant d’arribades. L’Europa va avisar d’entrada amb un xut de Jordi Cano, però ràpidament Joaco va replicar amb una oportunitat clara: després d’un desplaçament llarg de Ruymán, va superar el porter Flere amb una vaselina subtil que Álex Cano va treure sota pals. L’atac terrassista va continuar amb accions de perill protagonitzades per Joel i Van den Heerik, que van topar amb l’encert del porter escapulat. Joaco, molt actiu, va fregar també el gol amb un xut creuat que es va perdre fregant el pal.

A la represa, el partit va baixar una marxa amb els canvis, però el Terrassa encara va tenir opcions. Casti i Gil van combinar a la frontal per generar un xut de l’egarenc, que Flere va aturar sense problemes. Els locals van replicar amb algun intent des de la distància i un servei de falta perillós d’Adnane Ghailan, ben resolt per Biarge.

Quan tot semblava encaminat a un empat sense gols, l’Europa va decantar el marcador al minut 87. Ghailan va signar una gran acció individual per banda esquerra i va assistir George Andrews, que, amb l’ajuda d’un rebot, va superar Biarge i va establir l’1-0 definitiu.

Tot i la derrota, els de Víctor Bravo surten reforçats del Nou Sardenya, després d’haver generat nombroses ocasions i d’haver mostrat solidesa durant bona part de l’enfrontament. Tot i això i en aquest sentit, l’assignatura pendent continua sent la punteria de cara a gol.

Els dos partits que resten de pretemporada

  • Reus FC Reddis – Terrassa FC (23 agost, 19 h)
  • Lleida CF – Terrassa FC (31 agost, 18 h)

Comparteix

Icona de pantalla completa