Una rematada al pal de Mario Canti ha impedit que el Sant Cristóbal guanyés contra el Vilassar de Mar en el partit corresponent a la jornada 22 del Grup cinc de la Tercera Divisió al Municipal de Ca n’Anglada. Ambdós equips han empatat a zero aquest diumenge 16 de febrer en un partit on no hi ha hagut gaires ocasions. Els parroquials han gaudit de més ocasions a la primera part amb les internades d’Abde i Bafode. El Vilassar ha reaccionat a la segona part, però no ha transformat les poques aproximacions que ha generat.
Els egarencs afrontaven aquest partit onzens amb 25 punts. Els de Cristian García havien guanyat el Vilassar els dos últims dos partits en què s’han confrontat. Per contra, la UE Vilassar de Mar era catorzè amb 22 punts, dos per sobre del descens. Els dos equips no portaven una bona dinàmica, ja que venen de perdre els dos últims partits. A més, el Vilassar porta cinc partits sense conèixer la victòria.
Un incisiu Sant Cristóbal reclama penal
El Sant Cristóbal tenia l’escenari perfecte per tornar al camí de la victòria, un partit a casa amb la seva gent contra el Vilassar. I a la primera part, dels locals només els hi ha faltat el gol. Per una banda, perquè l’àrbitre principal Pol Fonts Alabau ha decidit no xiular dos penals, sobretot, el segon, que ha sigut el més clar, ja que el porter visitant, Santaló, tira a terra a Marc Río després de rebre de Bafode. I, per altra banda, perquè les diverses ocasions dels jugadors més perillosos del conjunt local, Marc Río, Abde i l’últim fitxatge, Bafode no han trobat porteria. Les dues primeres, les ha tingut el mateix Río que ha enviat fora un cop de cap que ha anat per sobre del travesser al minut 3 i una centrada-xut que ha anat fora al minut deu. La perillositat del conjunt parroquial també l’ha liderat sobretot Abde que ha sigut el millor i el més incisiu per la banda esquerra amb diverses ocasions de perill. L’atacant ha servit diverses centrades a Bafode que aquest no ha pogut veure porteria, la més clara al minut trenta. El mateix Bafode es lamentava al final de la primera part després de no rematar una bona centrada d’Eric.
Però el Vilassar també ha ensenyat les seves cartes amb un xut de Raúl Pérez que s’ha anat fregant el pal en el minut vint. L’equip de Peke ha volgut ser més directe amb un joc més fàcil i efectiu. Els visitants sense voler arriscar buscaven serveis de porteria llargs i jugades més directes. Les ocasions comptades dels visitants han reduït al final dels primers quaranta-cinc minuts el domini del Sant Cristóbal.
El pal impedeix la victòria dels locals
La versió del Vilassar ha millorat a la segona part i s’ha aproximat a la porteria del porter local, Carles, amb un contraatac després d’un error d’Izán: Marc Ferrer que ha entrat per Álex González al minut seixanta-cinc ha connectat amb Junior que ha xutat fora. Després que Ayup entrés per Izán, els parroquials han tingut la millor ocasió amb Mario Cantí que ha remat al pal una passada de Lamine. Durant els segons quaranta-cinc minuts, els dos equips han volgut revolucionar el partit amb més canvis. Cristian García ha fet entrat Izán per Abde que s’ha retirat amb molèsties, Lamine per Marc Río i Kevin per Olmo. Peke ha fet el mateix amb les incorporacions de Montalban, Jordi Coca i Granero. Després del minut vint-i-cinc, el partit ha passat a una fase d’anada i tornada amb ocasions amb perill a les dues àrees: primer amb una passada enrere d’Abde que no ha connectat amb Mario Canti i un xut tou de Marc Ferrer després d’una bona combinació amb Aaron Bocardo. El Vilassar no ha pogut aprofitar una falta sobre Granero. Aquest partit era important pel Sant Cristóbal perquè té el descens a cinc punts i si guanyava empatava a punts amb el Vilassar de Mar.
FITXA TÈCNICA
San Cristóbal 0 – 0 Vilassar de Mar
Gols: –
San Cristóbal 1 Carles, 2 Eric, 3 Cervós, 5 Max, 6 Padilla, 7 Abde (Izán ‘51), 10 Mario Cantí, 20 Olmo (Kevin ‘20), 12 Marco, 19 Marc Río (Lamine ‘20), 20 Bafode
Vilassar de Mar 13 Santaló, 4 Álex, 6 Molins (Granero ‘78), 10 Monterde, 11 Junior, 15 González (Marc Ferrer ‘65), 16 Orellana 16 Joel (Montalban ‘40), 19 Raúl, 21 Suárez, 23 Baquero (Jordi Coca ‘78)