MónTerrassa
TerrassaCentre impulsa una nova campanya per un “comerç 100% local”
  • CA

L’associació TerrassaCentre ha impulsat una nova campanya per promoure un comerç 100% local sota el hashtag #LoveLocal. Les cares visibles d’aquesta nova campanya són tres ciutadans “que estimen Terrassa i el comerç de proximitat”. En tres imatges, cadascun d’ells explica els seus motius de per què estimen el comerç de proximitat. Aquestes tres imatges es podran veure pels racons del centre de Terrassa.

La iniciativa va començar a través d’un càsting dut a terme a través de les xarxes socials, on tothom qui volgués participar només havia d’enviar un correu electrònic amb les seves dades de contacte i una fotografia. A partir d’aquí, l’associació ha triat els seus protagonistes, un terrassenc i dues terrassenques. Aquests son “el Jordi, la Lídia i la Rosa Maria”, expliquen.

Nova campanya de TerrassaCentre per promoure el comerç local | TerrassaCentre

Una campanya pels ciutadans que “posen el seu granet de sorra” en el comerç local

L’associació TerrassaCentre s’ha mostrat “molt agraïda per la gran acollida que hi ha hagut en aquesta innovadora acció”, expliquen en un comunicat i “amb la voluntat de seguir impulsant campanyes que incloguin la participació de tots els qui dia a dia posen el seu granet de sorra per a què el comerç local i de proximitat segueixi creixent i acompanyant als ciutadans i ciutadanes de Terrassa”.

Nova campanya de TerrassaCentre per promoure el comerç local | TerrassaCentre

Una nova app per guanyar diners comprant en el comerç local

L’associació TerrassaCentre també col·labora en la nova campanya per dinamitzar el comerç local amb l’app Wealty, una aplicació mòbil que permet als clients guanyar diners en cada compra. Concretament, l’app retorna el 10% de l’import de cada compra feta des del 15 de març fins al 30 d’abril. Entre aquestes dates, qualsevol persona que tingui descarregada l’app gratuïta i que faci una compra a un comerç adherit a la campanya obtindrà el retorn del 10% de l’import. Us oferim més informació sobre aquesta campanya i com utilitzar l’aplicació mòbil clicant en aquest enllaç.

Comparteix

Icona de pantalla completa