MónTerrassa
El comerç local posa en marxa una app per guanyar diners comprant
  • CA

El comerç local de Terrassa ha posat en marxa una aplicació mòbil (app) que permet al client guanyar diners en cada compra. L’app Wealty, creada per l’empresa amb el mateix nom, retornarà el 10% de l’import de cada compra feta del 15 de març al 30 d’abril en els comerços que s’associïn a la campanya, que té per objectiu potenciar i dinamitzar el comerç local. S’espera generar “transaccions de més de 250.000€ en aquest període”, ha explicat el CEO de l’empresa, Aniol Gurrera, en una roda de premsa amb la regidora de comerç, Jennifer Ramírez, i les associacions de TerrassaCentre i Sant Pere Nord.

Wealty permetrà que els clients recuperin el 10% de l’import total de compra gràcies al seu sistema de fidelització cashback. El client només haurà de tenir descarregada l’app al telèfon mòbil (gratuïta i compatible per a dispositius Android i iOs), i fotografiar i escanejar el tiquet per tal de validar la compra. En el moment es reemborsarà el 10% del total de l’import total. El client veurà com els diners rebuts s’acumulen a l’app i els podran transferir al seu compte bancari i recuperar en finalitzar la campanya.

Una seixantena de comerços associats a la campanya per guanyar diners

La campanya es duu a terme en col·laboració amb l’Associació Terrassa Centre, el Mercat de la Independència i l’Associació de Botiguers de Sant Pere Nord i compta també amb el Mercat de Sant Pere, l’associació de comerciants de La Maurina i Ca n’Anglada. Fins ara “ja s’hi han adherit 60 comerços” i “esperem arribar al centenar” a l’inici de la campanya, exposa Gurrera.

Aquesta campanya s’aplica a tot tipus de comerços: “Es retornarà el 10% de l’import tant si és d’un cafè, que seran cèntims, tant si es una compra d’un sofà, que serà un import més alt”, exposa el CEO de l’empresa.

Presentació de la campanya de dinamització del comerç local a Terrassa amb l’app Wealty | Laura Gómez

L’app Wealty, sistema de fidelització pel comerç i sistema d’estalvi per al client

Un dels principals beneficis d’aquesta campanya pel comerç és que “no s’han d’avançar diners” i que “en ser en %, fa que la campanya sigui inclusiva i permet que tots els comerços en surtin beneficiats”, expliquen. L’app Wealty ja es pot descarregar. “Segueix tots els protocols de seguretat bancaris i treballa amb la voluntat de ser el sistema de fidelització de referència del comerç i restauració, així com a sistema d’estalvi directe per als ciutadans i ciutadanes”, conclouen.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa