MónTerrassa
“Cafès per emprendre”: Quatre sessions de plans d’empresa per a emprenedors

Les persones emprenedores de Terrassa tindran l’oportunitat d’assistir a un nou cicle de sessions formatives sobre la importància dels plans d’empresa que organitza l’Ajuntament a través del Servei d’Emprenedoria i Economia Social. Hi haurà un total de quatre sessions -sota el nom de “Cafès per emprendre”- i cadascuna es realitzarà sota el marc temàtic d’un dels àmbits del pla d’empresa: pla economicofinancer, pla social i ambiental, pla de màrqueting i pla d’organització. Tindran lloc el 14 d’abril, el 12 de maig, el 9 de juny i el 7 de juliol, en horari de 9:00 a 10:30 h, a la sala d‘actes de l’edifici Vapor Gran, al carrer Telers.

Les sessions estaran liderades per quatre persones emprenedores que van ser acompanyades des del Servei en l’elaboració del seu propi pla d’empresa. Així doncs, aquestes persones compartiran la seva experiència i l’expertesa adquirida en aspectes clau i d’utilitat en el procés d’emprendre un negoci, per a què serveixi d’exemple per a aquelles persones que tenen un projecte entre mans.

Les quatre sessions de “Cafès per emprendre”

La primera sessió serà “És econòmicament viable el meu projecte?” amb l’emprenedor Enric Grau, fisioterapeuta i un dels dos socis de “Next Terrassa”, que detallarà els passos que va seguir per engegar el seu projecte, centrant-se en especial en la part econòmica i financera. S’exploraran conceptes com la rendibilitat, el grau d’endeutament, la liquiditat i les diverses formes de finançament.

La segona sessió serà “Què puc aportar a la societat?” i anirà a càrrec de Joan Aguilar, de la botiga a doll “Un món a granel”. Es parlarà sobre la incorporació de pràctiques socials i ambientals a l’empresa, aplicant criteris d’economia circular i de prevenció de residus a les iniciatives relacionades amb el comerç local.

La tercera sessió del cicle, “Com donar-nos a conèixer al nostre target?”, serà a càrrec de Mar Gómez, formadora especialitzada en la gestió de la fibromialgia i impulsora del projecte Amuntfibro. Es presentaran eines i recursos disponibles a l’abast de tothom, aplicables tant al món virtual com a l’entorn analògic, emmarcats en una estratègia de màrqueting.

Finalment, Vanessa Andreu, del restaurant de cuina ecològica La Revolta, s’encarregarà de la darrera sessió “Com implicar l’equip i organitzar l’empresa”, on abordarà com aconseguir la implicació de tot l’equip de treball en el projecte, així com portar un control del negoci mitjançant protocols per a la producció i els serveis.

Com inscriure’s a les sessions?

Per inscriure’s a les sessions es pot fer clicant en aquest enllaç. Per consulta el detall de la resta de jornades formatives es pot fer clicant aquí.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa