Comprar als comerços del Centre i Ca n’Aurell té premi. Les associacions de comerciants dels dos barris han iniciat una campanya amb la voluntat de generar activitat comercial i atraure clients aquest mes d’octubre, tradicionalment un període en què les vendes són més baixes, a l’espera del Nadal. Del dia 5 al 12 d’octubre, TerrassaCentre i Ca n’Aurell Comerç se sumen a una nova edició de la coneguda com “La Comerçiada”, que té cobertura més enllà de la nostra ciutat, amb la participació de 40 associacions comercials catalanes i prop de 1.500 establiments.
També amb l’objectiu de reivindicar el paper del comerç local com a element essencial de vida d’una ciutat, les dues associacions lluiten per convertir el seu eix en un espai més actiu i dinàmic. Per fer-ho, han presentat dues propostes ben llamineres per als seus compradors.
Vals de regal per comprar a Terrassa
Per una banda, TerrassaCentre sortejarà 5 vals de compra de 100 euros, amb un valor total de 500 euros, que es podran bescanviar als establiments participants de l’associació. Durant la setmana de la campanya, els comerços repartiran butlletes entre els seus clients i disposaran d’urnes per recollir-les. El sorteig dels vals es farà el 14 d’octubre.
Per l’altra, Ca n’Aurell Comerç sortejarà 3 vals de compra de 100 euros, amb un valor total de 300 euros, que es podran bescanviar als establiments participants de l’associació. Durant la setmana de la campanya, els comerços repartiran butlletes entre els seus clients i disposaran d’urnes per recollir-les. El sorteig dels vals es farà el 17 d’octubre. A més a més els establiments de Ca n’Aurell Comerç repartiran butlletes Rasca-Rasca amb premis de 5 i 10€ amb un valor total de 1.000€.
I, a més, La Comerçiada anima els establiments participants a preparar accions especials, com ara promocions, regals per compra, sortejos, ofertes puntuals, degustacions, activitats o experiències dins dels propis establiments. I, a més de les accions locals, la iniciativa comptarà amb 30 vals regal generals, principalment de 100 euros i alguns de 200 euros, que es distribuiran a través de diferents programes de ràdio de RAC1, RAC105 i Catalunya Ràdio i que es podran bescanviar als establiments participants de tot Catalunya.

