MónTerrassa
Últims dies per participar en la subhasta de la Col·lecció Soler Casamada
  • Terrassa–
  • Sabadell–
  • Sant Cugat del Vallès–
  • Rubí–
  • Olesa de Montserrat–

Últims dies per aprofitar l’oportunitat d’adquirir una de les obres de la Col·lecció Soler Casamada. Promoguda per Amics de les Arts i Joventuts Musicals, l’exposició i venda extraordinària finalitza aquest dimarts, dia 3 de novembre. Aquesta iniciativa, que té un rerefons solidari, permet descobrir peces procedents de la col·lecció personal de Carme Casamada Riba (1944-2026), responsable de la històrica Galeria Soler Casamada. I no només es poden mirar, sinó que s’ofereix l’ocasió d’adquirir-les, i amb això, contribuir al finançament dels actes commemoratius del Centenari d’Amics de les Arts i Joventuts Musicals (1927-2027).

Durant els dies d’exposició, el públic pot visitar la mostra i presentar ofertes per adquirir les obres que li interessin, amb preus de sortida a partir de 40 euros. Les bases i les condicions detallades de la venda es poden consultar a la notícia publicada al web d’Amics de les Arts i Joventuts Musicals. Les quantitats proposades seran confidencials, de manera que cada participant desconeixerà les ofertes presentades per les altres persones. Cada peça s’adjudicarà a qui hagi presentat l’oferta econòmica més alta. El recompte i la comunicació de les adjudicacions es faran el 4 de novembre.

Obres que pertanyen a la Col·lecció Casamada i que es posen a la venda | Amics de les Arts

Artistes consagrats i joves creadors

La Col·lecció Soler Casamada reuneix obres que es van exposar a la Galeria Soler Casamada al llarg de vint-i-cinc anys d’activitat i constitueix un testimoni del moviment artístic i cultural de Terrassa. Amics de les Arts informa que en aquesta mostra podrem trobar des d’artistes consagrats a joves creadors. “L’exposició permet descobrir una part d’aquest llegat i posar a l’abast del públic obres vinculades a la trajectòria de Carme Casamada”, asseguren.

Són un total de 56 obres, i entre els artistes representats a la col·lecció hi ha Sebastià Freixas Vivó, Miquel Mas Martí, Josep Rigol i Fornaguera, Ramon Sanvisens i Marfull, Teresa Jordà Vitó, Josep Camí i Aliart, Antoni Padrós, Josep Baqués i Tomàs, Ignasi Mundó i Marcet i Manel Plana Sicilia, entre molts d’altres.

Exposició i venda extraordinària de la Col·lecció Soler Casamada

  • Dates: del 24 d’octubre al 3 de novembre de 2026.
  • Inauguració: dissabte 24 d’octubre, a les 18.30 h.
  • Horari: de 18.00 a 20.00 h, excepte els dilluns.
  • Lloc: Sala Salvador Alavedra · carrer del Teatre, 2 · Terrassa.
  • Bases i condicions de la venda: consulta-les al web d’AAiJM.
Obres que pertanyen a la Col·lecció Casamada i que es posen a la venda | Amics de les Arts

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa