Flexioneu cada braç de 10 a 12 vegades. Feu una pausa, i baixeu lentament | Arxiu

Treballar els bíceps

• Exercici 1: en posició vertical, amb l’esquena recta i els peus sota les espatlles, agafeu un pes en cada mà. Amb els braços estirats, les mans per davant dels malucs i els palmells cap a fora, doblegueu el braç esquerre 90º, fins que quedi paral·lel al terra. Doblegueu la mà dreta cap a l’espatlla, i baixeu, mantenint com està el braç esquerre. Repetiu vuit vegades amb cada braç.

• Exercici 2: dempeus, amb les cames separades, manteniu els braços estesos amb els pesos en les mans. Els braços han d’estar lleugerament flexionats i les mans mirant-se entre ells. Aixequeu els braços en un angle de 30º fins que estiguin al nivell de les espatlles. Flexioneu cada braç de 10 a 12 vegades. Feu una pausa, i baixeu lentament.

Treballar els tríceps

Dempeus o sobre un matalasset, amb els genolls doblegats i el cos una mica inclinat cap endavant, preneu un pes en cada mà. Doblegueu el colze dret al costat del cos i paral·lelament porteu-lo cap enrere. El braç ha d’estar ben estirat amb el palmell de la mà dreta apuntant cap al sostre. Gireu novament i torneu a la posició inicial. Canvieu de braç i feu repeticions.

Per als avantbraços

Col·loqueu-vos en posició de flexió de braços. El pes estarà distribuït entre els avantbraços i els peus. Feu una línia recta des del cap fins als talons, mantenint la posició uns 20 segons. Descanseu mig minut, i col·loqueu els genolls a terra. Repetiu entre tres i sis vegades.

!--akiadsense-->

Nou comentari

Comparteix