La comunitat australiana se sent humiliada amb la darrera col·lecció d’accessoris que Chanel ha posat a la venda. El motiu? La venda d’un bumerang fet amb fusta de color negre i resina i amb l’icònic logo de Chanel que creua les dues C inicials. L’article es pot adquirir per 1.260 euros al seu web. El bumerang ha indignat Austràlia, ja que mentre que Chanel ven la peça com un joc, el giny australià va néixer com un arma per sobreviure.
La comunitat aborigen australiana s’ha ajudat de les xarxes socials per denunciar que se sent “humiliada” i “ofesa” per aquesta recreació “tant equivocada com absurda” de l'”arma de supervivència” de tot un poble. La denúncia de la comunitat aborigen ha fet que Chanel hagi demanat disculpes. “Chanel està molt compromesa amb el respecte de totes les cultures i lamenta que alguns s’hagin sentit ofesos”, ha dit un portaveu de l’empresa. La marca comercialitza els bumerangs des del 2006 i, fins ara, no havien generat cap polèmica, fins que enguany la maquilladora Jeffree Star amb 4,7 milions de seguidors a Instagram va penjar una foto del seu nou bumerang.
Have decided to save for the next three years so I can connect with my culture via @CHANEL http://www.chanel.com/en_US/fashion/products/other-accessories/s.boomerang-wood-resin-black.17P.A52864X1146494305.html …
CHANEL Fashion – Boomerang
Els altres capricis de Chanel
Junt amb el bumerang, la maison també ha llançat productes quotidians per practicar esport com pilotes de tenis a un preu de 370 €, pales de platja per 3.170 € i una raqueta de tennis per 1.350 €.

Nayuka Gorrie @NayukaGorrie