MónTerrassa
Aplicació per guanyar diners per recomanar productes als amics
  • CA

Sempre s’ha dit que la millor forma de fer negocis és el boca a boca. Per això, cada vegada són més les empreses que potencien el màrqueting de recomanació, ja que d’aquesta manera augmenten les probabilitats d’arribar als seus clients potencials. Així ho confirma un informe de Nielsen, que apunta que el 92% dels consumidors confia en les recomanacions de persones que coneixen i un 77% té millor disposició de compra quan rep informació a través de la influència d’amics i familiars.

En aquest context neix Fulltip, una aplicació mòbil basada en el model del boca a boca, amb la qual qualsevol persona pot obtenir uns ingressos extra per recomanar productes i serveis als seus amics i coneguts. De manera que, el comprador aconsegueix el que busca, les empreses generen nous clients i la persona que recomana rep una recompensa econòmica. “El nostre projecte neix per captar intencions de compra generades dins de grups d’amics en els quals les empreses tenen un abast més limitat”, apunta Eduardo Fernández, CEO i fundador de Fulltip.

El funcionament de l’aplicació és simple, només cal que l’usuari descarregui l’aplicació gratuïta, disponible a Android i iOS, seleccioneu un producte o servei que vulgui recomanar, detallar la informació del que busca i introduir les dades de l’amic o conegut a qui vol recomanar. A partir d’aquest moment, Fulltip s’encarrega de posar en contacte al comprador i al venedor per completar la transacció. De manera que, si l’amic realitza la compra que buscava, l’aplicació d’abonar una compensació en efectiu a l’recomanador en el seu compte bancari. Les quantitats que es poden guanyar varien depenent de cada cas, però poden anar des dels 10 € fins als 1.000 €, o fins i tot més. Ja que, per exemple, amb els immobles, la comissió serà proporcional al valor del preu del pis recomanat.

La plataforma proporciona ja una àmplia oferta de serveis i productes d’empreses reconegudes com les immobiliàries Gilmar, Alfa Immobiliària o l’operadora de telefonia mòbil Tuenti. Actualment, es poden recomanar a més d’immobles i serveis de telefonia, automòbils, assegurances i alarmes.

El màrqueting de recomanació resulta ja més efectiu per a les empreses que la publicitat tradicional, ja que les companyies que utilitzen aquest sistema per captar clients obtenen un 200% més d’ingressos que amb el comprador mitjà. A més, genera una mitjana de 20.000 adreces de correu electrònic noves al mes, segons Social Annex en el seu últim informe.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa