Com a conseqüència de l’aplicació del Reial Decret 463/2929, de 14 de març, de mesures aprovades amb la finalitat de reduir al màxim la propagació de la infecció de la malaltia coronavirus COVID-19 i, de forma temporal, des de l’Ajuntament de Viladecavalls, atendran les consultes exclusivament per aquests canals:
OFICINA D’ATENCIÓ CIUTADANA : Només s’atendrà per cita prèvia per a tràmits urgents i que no puguin efectuar-se de forma telemàtica.
SERVEIS SOCIALS: Només s’atendrà per cita prèvia per atendre necessitats urgents de persones grans i col·lectius vulnerables.
TELEFÒNICAMENT: Reforcem el servei telefònic per resoldre els vostres dubtes en tramitació i/o consultes i per a la sol·licitud de Cita Prèvia.
Podeu contactar en horari de 8:30 a 14h. al telèfon 93 788 71 41 o correu electrònic oac@viladecavalls.cat
TRAMITEU TELEMÀTICAMENT : mitjançant el web municipal www.viladecavalls.cat
Abans de trucar, consulta la fitxa del tràmit que trobaràs al banner TRÀMITS I GESTIONS. Escriu al cercador el nom del tràmit que vols fer. Localitzat el tràmit que vols fer i llegeix atentament la informació. Fes clic a TRAMITAR. Complimenta la sol·licitud i adjunta la documentació.
Si el servei telefònic comunica, pots enviar un correu electrònic a oac@viladecavalls.cat indicant el teu nom, el tràmit que vols fer i telèfon de contacte. Contactarem amb tu l’abans possible.
SI SOL·LICITEU CITA PRÈVIA: indiqueu el tràmit que voleu fer. Recordeu que només s’atendran tràmits que tinguin la consideració d’urgència. I que no puguin tramitar-se electrònicament.