Cesca Berenguer es presenta com a candidata a l’alcaldia per a les eleccions municipal del 2017. Treballem Junts x Viladecavalls ha decidit qui serà la persona que liderarà el partit en els pròxims comicis, i ha tornat a apostar per l’actual alcaldessa del municipi. Així es votar en l’assemblea i així s’ha ratificat per unanimitat aquest dilluns, dia 4 de maig, en l’executiva local.
D’aquesta manera, la militància ha reafirmat el seu suport en el projecte iniciat de Berenguer i el seu equip de govern, “que han
permès impulsar projectes rellevants i enfortir la relació amb la ciutadania”, han manifestat en un comunicat. En aquest sentit, des de l’agrupació municipal han volgut posar en valor “la feina feta durant aquests anys, així com la capacitat de lideratge i d’escolta activa de l’actual alcaldessa”.
Per la seva banda, Cesca Berenguer ha expressat que “mantinc intactes la il·lusió, les ganes i el compromís per continuar treballant per Viladecavalls. Ho vull seguir fent al costat dels veïns i veïnes, que sempre m’han demostrat la seva estima i el seu suport, i amb un equip que creu en el municipi i en la seva gent”. I ha afegit que “aquest projecte és col·lectiu, i el nostre objectiu és continuar avançant amb responsabilitat, escoltant i donant resposta a les necessitats reals del poble”.
Alcaldessa des de 2013
Berenguer va assumir l’alcaldia l’any 2013, aleshores sota les sigles de Convergència i Unió (CiU), i s’ha mantingut en possessió de la vara en els anys successius. Actualment, Junts compta amb sis regidors (va aconseguir el 44,9% dels vots en les darreres eleccions), formant govern amb el regidor del PSC.
Berenguer aspira, doncs, al quart mandat consecutiu al capdavant del Consistori. Psicopedagoga de formació, té un màster en govern local i un màster en mediació, entre d’altres. A més de ser alcaldessa de Viladecavalls també ostenta el càrrec de consellera al Consell Comarcal del Vallès Occidental.

