MónTerrassa
Troben peces de roba que correspondrien a la dona desapareguda a Ullastrell

Els Bombers de la Generalitat de Catalunya han trobat peces de roba al torrent de Gaià, a Ullastrell, que correspondrien a la dona que va desaparèixer durant l’aiguat de dimarts a la tarda al Vallès Occidental, segons informen en un comunicat. Un d’aquests efectes personals era a més de 3 quilòmetres del punt on, dimecres a la tarda, es va localitzar el cotxe amb el cadàver d’un home a l’interior i, Bombers suposen, que la dona desapareguda viatjava en companyia de l’home.

Nou dotacions i una vintena d’efectius de Bombers, juntament amb Mossos d’Esquadra -que han aportat dotacions canines i especialistes de muntanya, submarinistes i suport per part de Seguretat Ciutadana i Trànsit-, han dut a terme aquest matí un intens dispositiu de recerca al llarg de deu quilòmetres per localitzar la dona, que ha estat infructuós.

Tasques de recerca d’un possible segon cadàver a Ullastrell/Cristóbal Castro

Tot i així, la troballa de les peces de roba de la dona intensifiquen la hipòtesi que hi ha una segona víctima. Informen que l’operatiu es reprendrà demà al matí amb nous recursos, com l’ús de maquinària pesant per remoure el material acumulat per la riuada.

Recorren 10 quilòmetres en la recerca de la dona desapareguda a Ullastrell

L’operatiu ha consistit a recórrer 8 quilòmetres de les ribes dels torrents de Gaià i Morral, que s’han dividit en una desena de sectors, mitjançant una recerca intensiva des del punt en què es va trobar el vehicle i riera avall. A l’àrea del riu Llobregat, ja a tocar de Martorell, s’hi ha fet recerca extensiva en un tram de 2 quilòmetres més, i s’ha sobrevolat 30 quilòmetres de riu fins a la desembocadura.

La recerca s’ha plantejat en tres estadis, expliquen: Una vegada s’ha descartat la presència del cos en superfície, demà es farà recerca entre el material arrossegat per la riuada i es prosseguirà amb la recerca aèria, davant la possibilitat que el cos hagi estat arrossegat fins al riu.

Tasques de recerca d’un possible segon cadàver a Ullastrell/Cristóbal Castro
Tasques de recerca d’un possible segon cadàver a Ullastrell/Cristóbal Castro

El cadàver de l’home s’ha posat a disposició de la comitiva judicial

El cadàver de l’home es va trobar a l’interior del cotxe, un 4×4 de color blau que ha quedat totalment aixafat i irreconeixible, prop de quarts de set d’ahir dimecres, 14 de juny. Quatre dotacions del cos d’emergències van desmuntar el sostre de l’automòbil per rescatar el cos, que s’ha posat a disposició de la comitiva judicial. L’Ajuntament ha habilitat un espai per poder oferir assistència psicològica als familiars de la víctima, amb la qual ja s’ha contactat, segons ha confirmat també l’alcalde, Jaume Puig.

Lloc on s’ha localitzat el vehicle a la riera a Ullastrell | cedida

Més notícies sobre el cadàver trobar a l’interior d’un cotxe a Ullastrell

Troben un cadàver en un cotxe a la riera de Gaià a Ullastrell

Els Bombers no troben més víctimes al cotxe arrossegat per la rierada

S’intensifica la recerca d’una possible segona víctima a Ullastrell

Troben peces de roba que correspondrien a la dona desapareguda a Ullastrell

Comparteix

Icona de pantalla completa