MónTerrassa
Més de vint denúncies en zones d’oci nocturn a Terrassa el cap de setmana

La Policia Municipal de Terrassa va interposar més d’una vintena de denúncies durant el cap de setmana en zones d’oci nocturn de Terrassa. Del total, la gran majoria van ser per fer botellot, però també per consum de drogues, embrutar la via pública o pertorbar el descans del veïnat.

La nit de divendres, un dispositiu conjunt de Policia Municipal i Mossos d’Esquadra van denunciar prop de dos quarts de dotze dues persones que estaven fent botellot a la zona de la muntanyeta de Vallparadís. La nit va continuar, tres hores més tard, prop de tres quarts de tres de la matinada de dissabte, amb sis denúncies més a un grup de persones al carrer de la Rasa, també per fer botellot. A part de consum de begudes alcohòliques, també van ser denunciades per causar molèsties als veïns i per embrutar la via pública.

També la nit de divendres a dissabte, els agents van interposar una altra denúncia a l’integrant d’un altre grup que estava causant molèsties al veïnat, situat a la plaça del Vapor de la Companyia. Els agents li van intervenir un altaveu amb què l’home estava posant música a un volum molt elevat, i també el van denunciar per faltar al respecte i orinar a la via pública.

Per acabar la nit, van denunciar un grup de quatre persones que es trobaven a la Rasa embrutant la via pública. Un d’ells va ser denunciat per tinença d’estupefaents.

Més denúncies per botellot el diumenge

Pel que fa a diumenge, el dispositiu es va saldar amb set denúncies més per botellot: dues a dos homes que es trobaven al carrer del Miño consumint begudes alcohòliques i les altres cinc a un grup que es va localitzar, a dos quarts de dotze de la nit, consumint begudes a la zona d’oci del carrer del Duero. Tres persones més van ser identificades quan es trobaven, a les onze de la nit, a la plaça de Ricard Camí, sent denunciades per consum de substàncies.

Comparteix

Icona de pantalla completa