El que havia de ser un dia feliç i profitós per aquest establiment terrassenc es va convertir en un dels dies “més tristos”. Aquest dissabte, dia 21 de març, desenes de botigues van sortir a la plaça Vella de Terrassa en una nova jornada de ‘fora stocks’, promoguda per l’associació de comerciants TerrassaCentre.
Entre aquestes, hi havia És Únic Terrassa, negoci familiar que està ubicat al carrer de Sant Genís. Per a ells, aquests dies de sortir al carrer a exposar el seu material i col·leccions suposen tancar la botiga física, ja que dediquen tots els recursos i el personal que tenen a això. L’establiment, doncs, va muntar parada amb un bon assortir de peces de vestir per a dones, i complements, marcats amb el seu estil personal.
“Darrere de la botiga hi ha moltes hores i diners invertits”
Tanmateix, van tenir una sorpresa molt desagradable, i el pitjor, diuen, “és que no és la primera vegada” que els passa. Van vendre una jaqueta, i com sempre fan abans de lliurar-la al client, van repassar les butxaques. Va ser així que allà s’hi van trobar diverses etiquetes arrancades que pertanyien a altres peces de roba que havien estat exposades. “Ens han robat”, lamentava aquest diumenge la seva propietària en un vídeo que ha causat impacte a les xarxes socials.
Més enllà de denunciar el fet en si, la jove emprenedora ha aprofitat per fer una reflexió sobre què suposen aquests furts per al petit comerç. “A vegades sembla que per robar a petits comerços no passa res. Però sí que passa. Perquè darrere d’aquesta botiga hi ha persones, hi ha esforç, hi ha moltes hores i molts diners invertits”, apuntava. I amb això volia deixar clar que “no som una gran cadena, quan algú roba a la nostra botiga, no està robant a les grans empreses, ens està robant a nosaltres, que som les que us atenem amb bona cara i us ajudem a escollir el millor regal per a una persona estimada. I la que moltes vegades us escoltem quan teniu problemes”.
En el vídeo, la jove emprenedora també llença dos missatges. Per una banda, a l’autor del robatori i a les persones que fan aquests actes delictius: “No ho facis més, perquè de veritat que no val la pena i estàs fent mal a persones que només intenten treballar”. I, per l’altra, a la resta de clientela, “si algun cop veus alguna cosa com aquesta, no miris cap a un altre costat. Dona suport al petit comerç, perquè ja és prou difícil sobreviure sense haver de passar per aquestes coses”.
Us deixem el vídeo:

