A més de 70 quilòmetres per hora dalt del patinet i fent cas omís dels semàfors. Amb això es van trobar una dotació de la Policia Municipal de Terrassa que es trobava fent patrullatge preventiu per al Districte 1 de Terrassa. Els fets van tenir lloc aquest dimecres, dia 17 de desembre, cap a dos quarts d’una de la matinada (00.30 hores).
Els agents estaven fent la ronda quan van observar en directe com els passava un patinet elèctric a una velocitat molt superior a la permesa dins de la trama urbana. A més, també van veure com el conductor se saltava diversos semàfors que es trobaven en fase vermella.
Davant d’aquesta situació de temeritat, van aturar el conductor. Els agents van demanar-li la documentació personal i del Vehicle de Mobilitat Personal (VMP) i va quedar identificat. Tot seguit, se li va interposar una denúncia per excés de velocitat i saltar-se un semàfor en vermell. Així mateix, la Policia Municipal va requisar el patinet, que va ser traslladat al dipòsit municipal d’Egarvia.
Un VMP que circula a més de 25 km/h canvia de categoria
Terrassa disposa d’una nova ordenança reguladora de la circulació de persones i vehicles en vies urbanes, que substitueix la de 1996 i que, entre altres aspectes, reglamenta l’ús dels patinets elèctrics i altres VMP. Elaborada pel Servei de Mobilitat de l’Ajuntament de Terrassa, s’hi recullen els drets i deures que els conductors d’aquesta vehicles tenen quan circulen dins de la trama urbana. Una de les normes és que si el vehicle supera els 25 km/h, ja no es pot qualificar de vehicle de mobilitat personal i s’entra dins de la categoria de ciclomotor, amb les conseqüències legals que això comporta (permís, matrícula, assegurança). A més d’exposar-se a sancions importants si es descobreix que el patinet ha estat modificat.

