La Policia Municipal de Terrassa va dur a terme ahir dimecres al vespre una inspecció a dos locals del districte 4 de Terrassa on van identificar un total de 24 persones. L’operatiu policial va acabar amb quatre denúncies, dues per tinença de drogues i dues per tinença de dues navalles. Els agents també van obrir acta als dos locals per presentar deficiències en les instal·lacions.
👮👮♀️Inspeccionem dos locals del districte 4 arran de detectar-hi conflictes i problemes d’inseguretat
— Policia Terrassa (@PoliciaTrs) October 11, 2023
Resultat:
➡️24 identificats
🔪4 denúncies per tinença de drogues i dues per tinença de dues navalles
📝Obrim acta als 2 locals per presentar deficiències en les instal•lacions pic.twitter.com/KIydpmAxrZ
Els fets van tenir lloc ahir dimecres al vespre en dos bars del Districte 4 de la ciutat. Segons apunta la Policia Municipal de Terrassa a les xarxes socials, la inspecció es va dur a terme per “conflictes i problemes de seguretat” que s’havien detectat.
Entre la vintena d’identificats es van acabar interposant quatre denúncies, les dues per tinença de drogues i dues més per tinença de dues navalles.

Més denúncies per tinença de drogues i arma blanca en inspeccions a locals de Terrassa
Fa menys d’una setmana, la Policia Municipal de Terrassa va dur a terme una altra inspecció en un bar de Terrassa que van acabar amb tres denúncies per tinença de drogues i arma blanca. Els fets van tenir lloc el vespre de dijous 5 d’octubre en un local del Districte 6.
La inspecció policial va ser conjunta entre les unitats de Delinqüència Urbana i Investigació (UDUI), Suport Operatiu (USOP) i Policia de Barri (UPB) per “molèsties, consum d’estupefaents i brutícia a la zona”, segons s’exposava a l’informe policial.
Els agents policials van identificar sis persones, de les quals tres van quedar denunciades per tinença d’arma i drogues, a més d’una denúncia interposada al local per no disposar de fulls de reclamació i per diverses irregularitats administratives.