MónTerrassa
Presó provisional per l’home que va apunyalar la seva dona a Terrassa

El jutjat de violència contra la dona de Terrassa ha acordat la presó provisional comunicada i sense fiança per a l’home detingut després d’apunyalar la seva dona al pit el divendres passat al domicili familiar al barri de Ca n’Anglada, segons ha comunicat el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya. La magistrada també ha acordat una ordre de protecció per a la víctima -que va sobreviure a l’atac- i suspendre el règim de visites de l’acusat amb els seus fills.

L’home ingressarà a la presó un cop sigui donat d’alta del centre hospitalari, ja que va haver de ser ingressat després de resultar ferit greu en intentar suïcidar-se des del pont de l’avinguda de Jacquard després de cometre l’agressió.

La causa està oberta per un delicte de temptativa d’homicidi.

L’home va intentar suïcidar-se des del pont de l’avinguda de Jacquard després d’apunyalar la dona

Els fets van tenir lloc pels voltants de quarts de nou del vespre del divendres dia 19 de gener, al domicili familiar de la parella al barri de Can n’Anglada. L’home va agredir amb una arma blanca la seva dona, amb una ganivetada al pit. La dona va sobreviure a l’atac i no es pateix per la seva vida.

Immediatament després de l’agressió, l’home va fugir de l’habitatge i va intentar suïcidar-se tirant-se des del pont de l’avinguda de Jacquard sobre el Parc de Vallparadís. Va haver de ser ingressat en estat greu a un centre hospitalari.

Tres apunyalament en tres dies a Terrassa

Aquest va ser el tercer apunyalament a Terrassa en tres dies. El passat dimecres al matí, un jove va morir apunyalat en una baralla al carrer de Bartrina. Els Mossos d’Esquadra van detenir un noi de 24 anys com a presumpte autor de l’agressió mortal. El mateix dimecres a la nit, dos homes van apunyalar-ne un altre al carrer de Núria, clavant-li diverses ganivetades, però aquest va sobreviure a l’atac.

Comparteix

Icona de pantalla completa