MónTerrassa
Ruixen amb esprai de pebre una dona a Terrassa per robar-li el mòbil

Agredeixen i ruixen amb esprai de pebre una veïna de Terrassa per robar-li els objectes de valor que portava a sobre. Aquest passat diumenge, 5 de gener, es va produir un robatori amb violència al Passeig de Vint-i-dos de Juliol de Terrassa. Els fets van tenir lloc poc després de dos quarts de nou del matí (a les 8.42h va quedar enregistrat l’avís als serveis d’emergència) en un establiment del conegut vial.

Segons fonts oficials han confirmat a MónTerrassa, una dona que es trobava a l’interior d’una cafeteria, ubicada al número 384, va ser assaltada per dues persones. Els individus la van ruixar amb esprai pebre a la cara i li van sostreure el telèfon mòbil. A més, en el moment de la fugida, els lladres van colpejar, de manera lleu, dos clients que intentaven ajudar la noia a refer-se de l’atac.

Una dotació dels Mossos d’Esquadra i una ambulància del SEM es van desplaçar fins al lloc. Els serveis mèdics van atendre la víctima, que va ser traslladada a l’Hospital Universitari MútuaTerrassa per fer-li una revisió completa. Per la seva banda, els agents de la policia catalana van prendre declaració a totes les persones presents en el moment de l’agressió.

Mossos va iniciar així una investigació per trobar els presumptes autors del robatori. Amb la informació dels testimonis i la gravació de la càmera de seguretat de l’establiment, es va poder identificar els dos individus. Poc després, una patrulla els va localitzar i els va detenir. Van ser traslladats a la comissaria de Terrassa on se’ls va identificar formalment i se’ls va instruir diligències per un presumpte delicte de robatori amb violència o intimidació.

Detingut per agredir dos clients d’un bar

Enrenou dimarts passat al vespre en un establiment del districte 6 de Terrassa. Va ser el propietari del local dedicat a l’hostaleria qui va alertar a la Policia Municipal de Terrassa que s’estava produint una baralla entre un grup de persones. Es van activar diverses unitats del cos de seguretat local i també una unitat del SEM, per si era requerida per atendre algun dels implicats en la discussió.

Segons fonts oficials han confirmat a MónTerrassa, quan els agents van arribar a l’establiment van poder comprovar que, efectivament, hi havia hagut una baralla. A l’interior del bar hi havia dues persones que presentaven ferides de diversa consideració, i que van necessitar ser ateses pels serveis mèdics. Així mateix, el propietari de l’establiment va explicar que el causant de les agressions havia marxat feia poca estona del lloc.

Comparteix

Icona de pantalla completa