MónTerrassa
Intenta endur-se una peça de roba i en veure’s enxampat, fuig corrents
  • CA

Un individu va intentar endur-se sense pagar una peça de roba d’una botiga de Terrassa, però en no aconseguir-ho va fugir corrents. Els fets van tenir lloc pocs minuts abans de les deu del matí (9.57h) de divendres de la setmana passada, dia 29 de juliol. Va ser quan la Policia Municipal de Terrassa va rebre l’avís d’un possible furt en un establiment.

Una patrulla del cos de seguretat local va desplaçar-se fins al local, ubicat al carrer de la Font Vella, al barri del Centre. Allà, els testimonis els van explicar que un home havia intentat furtar una peça de roba. Però un dels treballadors l’havia enxampat in fraganti. En recriminar-li l’acció, l’individu havia deixat la peça i havia marxat.

Amb una ordre de cerca i presó pendent

Amb la informació recopilada i una descripció del presumpte lladre, els agents van realitzar una batuda per la zona. L’home va ser localitzat al passeig Comte d’Ègara. No va oposar resistència i va poder ser identificat. Va ser així com els agents van comprovar que a aquest li constava un requeriment judicial de recerca, detenció i ingrés a presó per un delicte anterior. Per aquest motiu, es va procedir a detenir-lo. L’individu va ser traslladat a prefectura on se li van instruir diligències també per un intent de furt.

Dos establiments denunciats per incomplir la normativa

D’altra banda, la Policia Municipal de Terrassa va denunciar la setmana passada dos establiments de restauració per incomplir l’ordenança municipal. En concret, els locals trencaven la normativa respecte a l’ús de la via pública respecte a les terrasses que disposaven.

En concret, un dels restaurants havia muntat la terrassa sense tenir la prèvia autorització d’ocupació de l’espai. Mentre que en el segon cas, el propietari tenia una part muntada a sobre la calçada, en un espai del qual tampoc en disposava la corresponent autorització. Ambdós responsables van quedar denunciats i amb el requeriment de retirar la terrassa invalidada.

Comparteix

Icona de pantalla completa