MónTerrassa
Assalt al caixer del BBVA de l’oficina de Sant Pere de Terrassa
  • CA

Assalt als caixers del BBVA de l’oficina del barri de Sant Pere de Terrassa. Sorpresa aquest divendres dia 27 de desembre entre els veïns de la plaça del Triomf i voltants quan s’han trobat que els caixers automàtics del Banco Bilbao Vizcaya havien quedat destrossats. De fet, ahir al vespre, qui va sortir a passejar per fer baixar els canelons i els torrons per a la zona del Mercat de Sant Pere ja es va trobar el panorama.

I és que els fets van tenir lloc el dia de Sant Esteve a primera hora de la tarda. Faltaven pocs minuts per a dos quarts de quatre (15.20h) quan la Policia Municipal de Terrassa va rebre un avís d’un testimoni que informava que s’hauria comès un possible robatori a l’oficina del BBVA ubicada al carrer de Francesc Salvans, just fent cantonada amb la plaça del Triomf.

Una patrulla del cos de seguretat local es va desplaçar fins al lloc. Els agents van informar comandància que, efectivament, s’havia produït un robatori amb força en grau de temptativa -semblava que el lladre o lladres no havien aconseguit el seu objectiu-, i que hi havia restes de sang al lloc, segurament de l’autor.

Segons fonts oficials indiquen a MónTerrassa, la patrulla va realitzar el corresponent reportatge fotogràfic, va obrir una acta de danys i va precintar la zona per evitar que ningú hi accedís. També es va avisar a la policia científica de Mossos d’Esquadra per tal que acudís al lloc. Paral·lelament, des de la Sala de Comandància es va transmetre l’avís a l’entitat bancària per informar-los del que havia succeït. Des del BBVA se’ls va indicar que revisarien les càmeres de seguretat i que passarien a interposar la denúncia. Un cop fets tots els tràmits, els agents de la Policia Municipal de Terrassa van donar per finalitzat el servei. Faltaven pocs minuts per a les quatre de la tarda.

Les càmeres de seguretat capten el lladre

Una estona després, la Policia Municipal de Terrassa va rebre una trucada des del BBVA informant que mirant les càmeres de seguretat es podia veure com una persona hauria accedit a l’interior del caixer. L’individu volia aconseguir els diners que hi havia a dins. L’entitat va demanar permís per enviar un operari a tancar el recinte, i també per col·locar un vigilant de seguretat per evitar que ningú entri a la zona precintada. Se l’informa que es posi en contacte amb Mossos d’Esquadra, que és qui es fa càrrec de la investigació.

Tanmateix, en el patrullatge ordinari durant el torn de nit, es decideix des de la Policia Municipal de Terrassa realitzar diverses passades de control i prevenció. Els agents parlen amb el vigilant de seguretat, que ja ha arribat al lloc, i aquest els manifesta que està tot controlat i que sembla que l’individu no hauria pogut accedir als diners de dins del caixer. L’entitat també va enviar un serraller perquè canviés el pany danyat.

Comparteix

Icona de pantalla completa