Un home ha apunyalat la seva dona aquesta nit a Terrassa. Els fets han passat cap a les nou, al domicili familiar, al barri de Ca n’Anglada. Fonts consultades per Món Terrassa diuen que la dona ha sobreviscut a l’atac.

L’autor de l’apunyalament ha fugit i ha intentat suïcida-se tirant-se des del pont de l’avinguda de Jacquard sobre el Parc de Vallparadís, però no ha mort, tot i que es troba ingressat en estat molt greu. La dona ha resultat ferida per una arma blanca. No es tem per la seva vida. La parella té tres fills i es desconeix si hi ha denúncies anteriors per violència.

Una setmana tràgica a la capital del Vallès Occidental

La setmana que s’acaba ha estat especialment tràgica. Amb el d’avui, són tres apunyalaments en només tres dies, tot i que les característiques són molt diferents

Uns individus van apunyalar un home amb una arma blanca dimecres a la nit al carrer de Núria, al barri de La Maurina. Va quedar ferit amb ganivetades a la cama i al pit, i va ser atès pels serveis mèdics. Era el segon en poques hores a Terrassa, després que el mateix dia al migdia un jove n’apunyalés un altre mortalment al carrer de Bartrina. Entre aquests i el de divendres 19 han passat tor just dos dies.

A La Maurina, els fets van tenir lloc prop de les onze de la nit. L’home hauria quedat estirat al mig del carrer després que uns individus li clavessin una ganivetada a la cama i dues a la zona del pit. Fins al lloc es van desplaçar efectius de la Policia Municipal de Terrassa, Mossos d’Esquadra, i efectius del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM), que van atendre la víctima i la van traslladar a un centre mèdic. La policia de la Generalitat busca dos homes com a presumptes autors i s’ha obert una investigació per esclarir què ha passat.

Dimecres al migdia, un jove va morir a ganivetades en una baralla al carrer de Bartrina, al barri de Sant Pere Nord. La víctima era un noi de 20 anys, i el presumpte autor va ser un noi de 24 que va ser detingut pels Mossos. Efectius del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM) no van poder fer res per salvar-li la vida. Us oferim més informació del succés clicant en aquest enllaç i una galeria d’imatges clicant aquí.

Comparteix

Icona de pantalla completa