Uns lladres tanoques han intentat cometre un robatori en un estanc del centre de Terrassa aquesta matinada de dimecres 16 de març. Els lladres han tallat la persiana de l’establiment amb l’objectiu d’entrar-hi, però a la part de darrera s’hi amagava un obstacle que el hi ha impedit l’assalt: una paret de maons.
El robatori frustrat ha tingut lloc a l’estanc situat a dalt del carrer Font Vella, però es desconeix l’hora exacta que els lladres han intentat entrar. Segons ha confirmat la propietària del local a Món Terrassa, cap persona no ha escoltat cap soroll estrany al llarg de la nit, ni han vist cap individu ni cap moviment sospitós, el que es tradueix en que els lladres han actuat molt sigil·losament. Un veí de la zona ha avisat als propietaris a primera hora del matí quan ha sortit al carrer i ha vist la persiana tallada completament d’esquerra a dreta.
La propietària explica que “la paret de maons es va posar a la part del darrera de la persiana per seguretat“, i segons han pogut comprovar aquesta matinada, el mecanisme ha funcionat. Així doncs, els lladres no han pogut entrar i l’incident ha quedat amb tan sols un ensurt.
Els robatoris al carrer de la Font Vella no són cap novetat a Terrassa. L’últim robatori que es va patir en aquest carrer va ser la matinada del 20 de gener, quan uns lladres van trencar els vidres de la botiga de venda i de reparació de telèfons mòbils Ègara Mobile i es van endur mòbils i diners en metàlic. Dues setmanes abans, un altre lladre va trencar la porta de vidre de l’establiment Hello Nails i també s’hi va emportar material. A més, també va ser víctima d’un intent de robatori al voltant d’aquelles dates l’establiment Fukuro East Asian Gourmet.
Un dels robatoris més espectaculars va ser el robatori a la joieria Ponsa el passat mes de setembre, quan un tot terreny es va estampar contra la porta de vidre, destrossant tot l’aparador i gran part de l’interior de la botiga, i es va endur tot tipus de joies i material. Els lladres van deixar el cotxe al mateix lloc, i van fugir Font Vella avall amb un segon vehicle.